سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فرهی مدیرفنی تیم‌های پومسه استان بوشهر شد

طی حکمی از سوی رئیس هیات سید محمد امین فرهی مدیرفنی تیم‌های پومسه استان شد.

به گزارش روابط فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، طی حکمی از سوی رئیس هیات سید محمد امین فرهی مدیرفنی تیم‌های پومسه استان شد.

سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با اشاره به این انتخاب گفت: با توجه به تقویم سالانه فدراسیون تکواندو و تنظیم تقویم هیات استان لزوم توجه به فعالیت‌های قهرمانان بر طبق دستورالعمل های ستاد ملی و استانی کرونا و تشکیل اردوها مدنظر قرار گرفته است و در این خصوص چون امکان برگزاری مسابقات به صورت حضوری امکانپذیر نیست آغاز تمرینات بازیکن‌های صاحب عنوان و شناخته شده در فضایی باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی هیات پزشکی ورزشی برنامه ریزی شده است.

سیدمردانی افزود: ما در تقویم سالیانه به دو شکل انجام فعالیت‌های مجازی و درصورتی که ان شاالله محدودیت‌های فعالیتی رفع شود و شرایط شیوع کرونا در استان محدود و یا مهار شود به صورت حضوری برنامه ریزی کرده‌ایم.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر در ادامه گفت: تمرینات تیم‌های منتخب استان زیر نظر سید محمد امین فرهی از مربیان توانمند و خوشنام استان آغاز می شود تا در شرایط مناسب مسابقات قهرمانی پومسه استان برگزار شود و نفرات اصلی مشخص گردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده