سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس هیات تکواندو شهرستان فردیس؛

فردیس از شهرستان های پرمخاطب تکواندو است

رییس هیات تکواندو شهرستان فردیس گفت: برنامه های متناسب با شرایط فعلی در هیات تکواندو شهرستان فردیس طراحی گردیده که در طی سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط  عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، محمد رضا یاری مسئول هیات تکواندو شهرستان فردیس در گفتگویی از برنامه های انجام شده در سال 99 و اجرایی در سال جاری  سخن گفت.

یاری گفت: متاسفانه با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه های تدوین شده ما در حوزه شهرستان فردیس به مرحله اجرایی نرسید اما با این شرایط با همت برخی از کمیته های شهرستان قسمتی از برنامه هایمان را به صورت مجازی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که شهرستان فردیس جز شهرستان های پرمخاطب در حوزه تکواندو است استقبال خوبی از رویداد های مختلف شد؛ اولین برنامه ما برگزاری اولین دوره مسابقات مجازی  مهارت تمرین در منزل با حضور 186 تکواندوکار از 10 استان  بود.

یاری گفت: مسابقات غیر حضوری قرآنی یادواره شهید تکواندوکار وحید زمانی با حضور 19 نفر از دیگر برنامه هایی بود که به میزبانی هیات فردیس برگزار و در پایان به نفرات برتر حکم و مدال تعلق گرفت.

مسئول هیات تکواندو شهرستان فردیس افزود: من به عنوان سرمربی تیم کهربا کشور عراق نیز در مسابقات قهرمانی این کشور حضور داشتم و به همراه این تیم موفق به کسب عنوان سومی این رقابتها شدیم.

این مسئول داد: تکواندوکاران این شهرستان همانند ادوار گذشته موفق به کسب عناوین مختلف در رقابت‌های قهرمانی کشور پومسه شدند. همچنین آتوسا فرهمند مربی و پومسه رو شایسته البرز در رقابتهای آسیایی موفق به کسب مدال گردید.

سکان دار هیات فردیس تصریح کرد: تیم  کلینیک پارس فردیس به نمایندگی از این شهرستان در رقابت های لیگ جوانان و بزرگسالان حضور داشت موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید. در راستای برگزاری کارگاه های دانش افزایی دو دوره سمینار علم تمرین و عضله شناسی ویژه اساتید و تکواندوکاران در سطح شهرستان فردیس برگزار شد.

یاری خاطر نشان ساخت: دیدار و مساعدت مسئولین ارشد ورزش استان، شهرستان و قهرمانان تکواندو با مهسا آقایی تکواندوکار فردیسی که دجار ضایعه مغزی گردیدند از برنامه هایی بود که توسط هیات شهرستان پیگیری گردید.

این مسئول گفت: تکواندوکاران و مربیان فردیسی در راستای تجدید میثاق با شهدا  در گلزار شهدای سرحد آباد حاضر و به ادای احترام به مقام شامخ شهدا پرداختند.

مسئول هیات تکواندو شهرستان فردیس گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی، سمینار پلیومتریک(عملی) ویژه اساتید و داوران، بازدید از باشگاه ها و کلاس های تکواندو شهرستان، برگزاری مسابقات مجازی مهارت تمرین در منزل و گردهمایی و تمرین اساتید از برنامه هایی است که قصد داریم در سال جاری برگزار نماییم. البته در صورت وجود شرایط مناسب برنامه های تدوین شده ای نیز جهت مسابقات حضوری را نیز داریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده