سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول بانک اطلاعات هیات تکواندو استان؛

البرز 52170 عضو ثبت شده در سامانه بانک اطلاعات دارد

مسئول بانک اطلاعات هیات تکواندو استان گفت: یکی از شاخصه های اصلی سایت بانک اطلاعات ثبت کلیه سوابق اساتید و هنرجویان است که این مهم باعث می شود خدمات رسانی با کیفیت و کمیت مطلوبی انجام پذیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، سمیه رشوند مسئول بانک اطلاعات این هیات در گفتگویی اعلام کرد طبق آمار ثبت شده در سامانه بانک اطلاعات  استان البرز دارای 52170 عضو است که این رقم مربوط به سه بخش مربیان، داوران و تکواندوکاران می باشد و شامل 2 درصد جمعیت کل استان است.

وی ادامه داد: بنا به آمار ماخوذه استان البرز  از لحاظ آمار تکواندوکاران بعد از استان های تهران و اصفهان در رده سوم کشور قرار دارد و همواره به عنوان یکی از استان های سرآمد، مدال آور، فعال و یکی از قطب های تکواندو کار کشور معرفی گردیده است.

رشوند افزود: خوشبختانه وجود بانک قوی در حوزه ورزش المپیکی تکواندو باعث گردیده است تا کلیه تکواندوکاران عضو سایت بتوانند سوابق خود را در صفحه شخصی مشاهده و در صورت لزوم پیگیری نمایند که این مهم از نقاط قوت سایت بانک اطلاعات است.

مسئول بانک اطلاعات البرز بیان داشت: در حال حاضر نزدیک به 95 درصد رویداد ها و امورات تکواندوکاران از طریق سایت ثبت و پیگیری می گردد که این مهم به عنوان یکی از شاخصه های اصلی سایت محسوب می شود و باعث شده فدراسیون تکواندو و به تبع آن هیات های استانی با نظم ، سرعت و دقت نسبت به انجام امور عمل کنند.

 این مسئول تصریح کرد: اگر بخش نامه های ارسالی توسط اساتید و تکواندوکاران با دقت مطالعه و طبق مفاد درج شده در بخش نامه ها عمل گردد کار ما در حوزه خدمات رسانی به این عزیزان با کیفیت و کمیت مطلوب تری انجام می پذیرد.

رشوند گفت: کلیه فرم های مربوطه به حوزه بانک اطلاعات در فضای های مجازی و اطلاع رسانی هیات بارگذاری گردیده است و متقاضیان می توانند از فرم های مربوطه برای تسریع و نظم بخشی در امور استفاده نمایند.

وی خاطر نشان ساخت: از سال گذشته ثبت نام مسابقات  استانی از طریق سامانه بانک اطلاعات آغاز شد و بعد از این ثبت نام، قرعه کشی و ثبت نتایج نیز از طریق سایت بانک اطلاعات انجام می شود.

مسئول بانک اطلاعات هیات تکواندو البرز گفت: اگر در صورت امکان هر مربی و باشگاه نماینده ای برای انجام کارهای تکواندوکاران داشته باشد قدر مسلم نظم در کارها بیشتر و پیگیری تمامی رویدادها از طریق یک شخص راحت تر خواهد بود.

رشوند افزود: خوشبختانه با دسترسی هایی که به اساتید و تکواندوکاران در سایت بانک اطلاعات داده شده بخشی از کارها به راحتی از سوی اساتید و تکواندوکاران قابل انجام است و نیازی به حضور در هیات استان و پیگیری تلفنی نیست.

این مسئول با تاکید به اخذ مجوز فعالیت از سوی باشگاه داران گفت: ارائه مجوز فعالیت در باشگاه در رشته تکواندو الزامی است و آن دسته از اساتید که در باشگاه های بدون مجوز به فعالیت بپردازند به مشکلات عدیده ای در زمینه ارتقاء کمربند شاگردان، ثبت اطلاعت هنرجو و .... بر می خوردند به همین دلیل این مهم از ارکان اصلی فعالیت اساتید محسوب می شود.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از عواملی که باعث تسریع در ارائه خدمات مطلوب  خصوصا  در بخش ثبت نام  رویداد ها می شود ارائه مدارک و مستندات راس ساعت و روزهای مقرر است، توجه به این نکته مهم باعث آرامش خاطر اساتید، تکواندوکاران و شخص بنده می شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده