سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بیانیه فدراسیون تکواندو به مناسبت روز جهانی قدس

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و نیز همه شهدای محور مقاومت و فلسطین، خصوصا فرمانده ارشد محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، اعلام می دارد، فلسطین همچنان در راس مطالبات امت اسلام قرار دارد.

هم‌زمان با فرا رسیدن روز جهانی «قدس» فدراسیون تکواندو با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و نیز همه شهدای محور مقاومت و فلسطین، خصوصا فرمانده ارشد محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، اعلام می دارد، فلسطین همچنان در راس مطالبات امت اسلام قرار دارد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین پاره تن اسلام است و باید از اشغال اسرائیل، این غده سرطانی آزاد شود. 
(رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید) این، فرمایش مقام معظم رهبری در سال ۹۴است.


 قدرت های استعماری با هدف بسط و تعمیق سلطه خود در عصر پس از استعمار کهن، توطئه اشغال فلسطین، آواره سازی یک ملت و جعل یک رژیم اشغالی در این جغرافیای اسلامی را طراحی و با کمک مزدوران خود در منطقه آن را اجرایی کردند.

ماموریت اسرائیل این جرثومه فساد مدیریت نا امنی در سطح منطقه برای تعمیق وابستگی ها و نیز بسط عقب ماندگی جوامع منطقه است. اما انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و تاکید بر ضرورت نابودی اسرائیل و ازاد سازی فلسطین و قدس شریف در حوزه اعلامی واِعمالی،(تاسیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) عملا معادلات منطقه ای را به ضرر اسرائیل و جریان استعمار تغییر داد.

روند تحولات بیش از چهار دهه گذشته نشان می دهد که امام خمینی(ره) با اعلام روز جهانی قدس عملا اجازه نداده است تا توطئه های دشمنان(اعم از جریان صهیونیسم و خائنان منطقه ای) در تضعیف جایگاه و اهمیت مسأله فلسطین ره بجایی ببرد و امروزه شاهد هستیم که فلسطین همچنان به عنوان اولویت جهان اسلام مطرح است. تا جائیکه همه گیری بیماری کرونا نیز اجازه نداده تا فلسطین در سطح افکار عمومی کمرنگ شود.

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و نیز همه شهدای محور مقاومت و فلسطین، خصوصا فرمانده ارشد محور مقاومت شهید قاسم سلیمانی، اعلام می دارد، فلسطین همچنان در راس مطالبات امت اسلام قرار دارد و روند تحولات و نیز قدرت و اقتداری که محور مقاومت در ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن از خود به نمایش گذاشته و نیز مشکلات لاینحلی که دشمن صهیونیستی در ابعاد اقتصادی و سیاسی در آنها گرفتار آمده است، امید به آزادی فلسطین و محو اسرائیل از صفحه روزگار را بسیار فزونی بخشیده است. بی شک این سیر و روند اقتدار محور مقاومت نتایج شگرفی را در آینده نزدیک رقم خواهد زد .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده