سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

از سوی سازمان تیم‌های ملی؛

ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند/ اعلام شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی

سازمان تیم‌های ملی، ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از 24 تا 28 خردادماه 1400 به میزبانی "بیروت" لبنان برگزار می‌شود.

برهمین اساس آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

آرمین هادی پور (58- کیلوگرم)، سروش احمدی (63- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (68- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان قرار دارند.

تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیب مهلا مومن زاده (49- کیلوگرم)، غزل سلطانی (53- کیلوگرم)، ناهید کیانی (57- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (62- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (67- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

فرهادیان با اشاره به ورزشکارانی که سهمیه حضور در این رقابت‌ها را از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کرده‌اند، گفت: در سومین دوره این رقابت‌ها که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، 19 تکواندوکار در بخش مردان و 8 تکواندوکار در بخش زنان موفق به تصاحب مدال شدند.

وی افزود: تکواندوکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند می‌توانند علاوه بر نفرات اصلی با در نظر گرفتن شرایطی در این رقابت‌ها شرکت کنند؛ اگر در یک وزن، 2 یا 3 تکواندوکار حضور داشته باشند، ورزشکاری که مدال بالاتری گرفته باشد می‌تواند به همراه تیم اصلی در رقابت‌های آسیایی شرکت کند. چنانچه در یک وزن دو نفر مدال برنز کسب کرده باشند اولویت با تکواندوکاری است که به قهرمان باخته باشد و اگر به هر دلیلی نفرات برتر نخواهند از سهمیه خود استفاده کنند نفر بعدی جایگزین می‌شود.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در پایان گفت: تکواندوکاران تنها در وزنی که سهمیه کسب کرده‌اند می‌توانند در مسابقات شرکت کنند؛ ورزشکاران واجد شرایط باید در اسرع وقت به صورت کتبی آمادگی خود را برای حضور اعلام کنند، فدراسیون تکواندو به منظور تسهیل حضور این نفرات شرایطی را در نظر گرفته است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده