سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جلالی: مشارکت و همدلی چشمگیری در پویش دست‌های خدایی شاهد بودیم

نایب رییس مرکز نیکوکاری تکواندو گفت: دومین مرحله پویش دست‌های خدایی را به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار کردیم که خدا را شکر استقبال چشمگیری را شاهد بودیم و 1347 نفر برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کردند.

فاطمه جلالی نایب رییس مرکز نیکوکاری تکواندو در خصوص اجرایی کردن دومین مرحله پویش دست‌های خدایی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: طبق روال سال گذشته که پویش دست‌های خدایی را با همکاری خانواده تکواندو در سراسر کشور برگزار کردیم، امسال نیز با همکاری کمیته مسابقات، رقابت های آزاد کشوری را با عنوان "جام بزرگ مهربانی" به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام شد که هزینه‌های پرداختی ورودیه بازیکنان صرف کمک به خانواده‌های کم برخوردار تکواندو می‌شود.

وی افزود: خدا را شکر استقبال چشمگیری را شاهد بودیم و 1347 نفر برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کردند و قرار است درآمد کسب شده در میان خانواده‌های کم برخوردار تکواندو توزیع شود.

نایب رییس مرکز نیکوکاری تکواندو در ادامه گفت: 114 خانواده را از استان‌های کرمان، سیستان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی و اصفهان شناسایی کردیم که قرار است مبالغ جمع شده به حساب این خانواده‌ها واریز شود. 

جلالی در پایان گفت: از خانواده بزرگ تکواندو به خاطر مشارکت و همدلی که در اهدای کمک‌های نقدی به حساب مرکز نیکوکاری تکواندو دارند، تشکر می‌کنم. کوچک ترین کمک‌ها می‌تواند گره‌های بزرگی را باز کند، جای تشکر دارد که در کنار خانواده‌های کم برخوردار تکواندو هستید و امید به زندگی را به همنوعان خود منتقل می‌کنید. این اقدامات خیرخواهانه همچنان ادامه دارد و انشاءالله به زودی در مرحله بعدی کمک های مرکز، بسته‌های معیشیتی در میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده