سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مومن زاده: برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی تلاش می‌کنم/ بار سنگینی بر دوش من است

ملی‌پوش تکواندو ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: پیش از این تجربه حضور در میدان‌های بزرگ و مختلفی را داشتم و عنوان قهرمانی را نیز کسب کرده‌ام اما در حال حاضر مسابقات مهمی را پیش‌رو دارم و برای حضور در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

مهلا مومن‌زاده تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم کشورمان که موفق شد جواز حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: بعد از 9 ماه تعطیلی اردوها، تمرینات خوبی را از آذرماه آغاز کردیم؛ خدا را شکر با برنامه ‌ریزی کادرفنی آمادگی لازم را کسب و انشاءالله با تمام توان به مصاف رقبا می‌رویم.

وی افزود: در دوره تعطیلی اردوها به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمرینات را به صورت آنلاین زیر نظر کادرفنی انجام می‌دادیم و به طور کامل دور نبودیم اما با حضور در اردو شرایط خیلی متفاوت شد و تمرینات را جدی‌تر پیگیری کردیم.

مومن‌زاده خاطر نشان کرد: پیش از این تجربه حضور در میدان‌های بزرگ و مختلفی را داشتم و عنوان قهرمانی را نیز کسب کرده‌ام اما در حال حاضر مسابقات مهمی را پیش‌رو دارم و برای حضور در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

نماینده وزن 49- کیلوگرم گفت: خوشحالم که توانستم جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست آورم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به شایستگی پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهم و بهترین عملکرد خود را داشته باشم.

وی با اشاره به رقبای خود در این رقابت‌ها گفت: حریفان خود را می‌شناسم و با کمک کادرفنی آنالیزهای لازم صورت گرفته است؛ "تی کیم ترانگ" از ویتنام نایب قهرمانی جهان و قهرمان آسیا و "پو یا سو" قهرمان بازی‌های آسیایی از مهم‌ترین رقبای من هستند. امیدوارم بتوانم در این رویداد بهترین نتیجه را کسب کنم.

مومن‌زاده در ادامه گفت: آنالیز حریفان قطعا خیلی تاثیرگذار است و با این کار می‌توانیم تکنیک‌های حریفان را پیش بینی کنیم، درست است که شرایط دوری از رقابت ها باعث شده تا برخی شگردهای حریفان تغییر کند اما با این حال تا جایی که امکان داشت آنها را آنالیز کردیم.

وی در پایان گفت: اینکه به عنوان نماینده ایران انتخاب شدم بار سنگینی را بر دوش من می‌گذارد اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا به بهترین شکل این مسئولیت را به پایان برسانم. به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم و تلاش می‌کنیم تا این مهم محقق شود. از همه مردم ایران می‌خواهم برای ما دعا کنند تا هر دو سهمیه المپیک را بدست آوریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده