سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

شهاب: هدفم کسب سهمیه پارالمپیک است/ اولین حضور در مسابقه بین‌المللی را تجربه می‌کنم

ملی پوش پاراتکواندو کشورمان گفت: نخستین حضور در مسابقه بین‌المللی را تجربه می‌کنم و نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه اتفاقی می‌افتد هدفم کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک است و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را انجام می‌دهم و بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارم.

رایحه شهاب پاراتکواندوکار وزن 58+ کیلوگرم اعزامی به رقابت‌های کسب سهیمه پارالمپیک در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: اردوهای آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو از بهمن ماه آغاز شد و تمرینات خود را در نوبت صبح و عصر به صورت مستمر پیگیری کردیم؛ از ابتدای اردو تاکنون از نظر فنی و بدنی آمادگی خوبی کسب کرده‌ام و امیدوارم بتوانم مزد زحماتم را با بدست آوردن بهترین نتیجه بگیرم.

وی افزود: با کمک کادرفنی تا حدودی حریفان را آنالیز و نسبت به آنها شناخت پیدا کرده‌ام؛ قطعا این آنالیز می‌تواند تاثیر به سزایی در عملکرد ما داشته باشد. از نظر روانی نیز تصویرسازی‌های لازم صورت گرفته، شرایط مسابقات را پیش بینی کردم و برای حضور آماده شده‌ام.

پاراتکواندوکار وزن 58+ کیلوگرم در ادامه گفت: به عنوان نماینده ایران برای مسابقه‌ای بزرگ انتخاب شدم و انشاءالله بعد از آن هم با کسب سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آماده می‌شوم. خیلی خوشحال هستم که به عنوان اولین نماینده پاراتکواندو بانوان در مسابقات کسب سهمیه حضور پیدا می‌کنم و تمام سعی خود را انجام می‌دهم تا در نخستین حضور نتیجه مطلوبی کسب کرده و مردم ایران را سرافراز کنم.

شهاب خاطرنشان کرد: نخستین حضور در مسابقه بین‌المللی را تجربه می‌کنم و نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه اتفاقی می‌افتد هدفم کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک است و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را انجام می‌دهم و بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارم.

وی در پایان گفت: من و فاطمه خیلی تلاش کردیم، اساتید برای ما زحمت زیادی کشیدند و از مردم می خواهم برای ما دعا کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده