سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول سازمان لیگ استان تهران؛

خمیس آبادی: رقابتهای لیگ باشگاهای پایتخت از تابستان آغاز می شود

مسئول سازمان لیگ استان تهران گفت: رقابت های لیگ باشگاه های استان را در تمامی ردهای سنی و در دو گروه دختران و پسران طبق دستورالعمل‌ها برگزار می کنیم و شرایط را برای برگزاری بدون خطر مسابقات مهیا خواهیم کرد.

به گزارش رواط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، احمد خمیس آبادی مسئول سازمان لیگ استان بیان داشت: طی هماهنگی و جلساتی که با مسئولین هیات برگزار شد مقرر گردید رقابت های لیگ باشگاهای استان تهران در سال ۱۴۰۰ در تمامی ردهای سنی و در دو گروه دختران و پسران با رعایت شیوه نامه ستاد پیشگیری کرونا و طبق قوانین فدراسیون تکواندو از تیر ماه شروع به فعالیت کند.

وی با بیان اینکه لیگ های استان پس از  یک سال وقفه با کمی تغییر در نحو برگزاری آغاز خواهد شد در ادامه بیان کرد: براساس برنامه ریزی و جلساتی که با کمیته پزشکی استان داشتیم تصمیم بر این شد که رقابت های کیوروگی و لیگ استان را با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و گرفتن تست کرونا ازکلیه بازیکنان، کادر اجرایی،مربیان و داوران پیش از برگزاری مسابقات آغاز کنیم.

خمیس آبادی گفت: به طور حتم سلامتی بازیکنان و کادر فنی برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است و تمام تلاش و سعی مان را خواهیم کرد تا با یک برنامه ریزی مناسب و طبق قوانینی که سال گذشته فدراسیون تکواندو لیگ را برگزار کرد بتوانیم به نحو شایسته این رقابت ها را برگزار نماییم، تا مجددا شوق و شور در میان تکواندوکاران از سر گرفته شود و شاهد مبارزات جذاب بر روی شیابچانگ باشیم .

مسئول سازمان لیگ استان اظهار داشت: رقابتهای لیگ باشگاهای استان در ردهای سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به صورت گروه بندی و در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزاری می گردد که اطلاعات دقیق و جزییات کامل این رقابتها طی بخشنامه ای در هفته های اخیر اطلاع رسانی خواهد شد.

خمیس آبادی در پایان بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا در سال ۹۸ و ممنوعیت های موجود نتوانستیم مراسم اختتامیه و اهدا حکم و مدال تیمهای برتر لیگ های را برگزار نماییم که براساس برنامه ریزی های انجام شده، این مراسم در هفته های اول رقابت های لیگ امسال برگزار می گردد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده