سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل از مربیان و قهرمانان ملی تکواندو استان بوشهر

تجلیل از مربیان و قهرمانان ملی تکواندو استان بوشهر از سوی استاندار بوشهر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان استان بوشهر؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و استعدادهای ورزشی تکواندو استان، نیروی انسانی توانمند را بزرگترین سرمایه یک جامعه و کشور دانست و اظهار داشت: توسعه کشور به نیروی انسانی توانمند، خلاق و شایسته وابسته است.

وی قهرمانان ورزشی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این مهم سبب شده در بیشتر هیات‌ها و فدراسیون‌های ورزشی، استان بوشهر دارای جایگاه مهم باشد گفت: زیرساخت‌ها و توانمندی استان بوشهر سبب شده که این استان آمادگی برگزاری رقابت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی در بیشتر رشته‌های ورزشی داشته باشد.

استاندار بوشهر، با تأکید بر رفع کمبودها و تأمین نیازهای تجهیزاتی ورزشکاران استان افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد چراکه قهرمانی ورزشکاران به زیرساخت‌ها وابسته است.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ضمن تقدیر از برگزاری مراسم تجلیل از مربیان قهرمان پرور و قهرمانان گفت: جایگاه مربیان قهرمان پرور در هر زمینه به ویژه ورزش روشنی بخش مسیر پیش رو و پشتوانه ای محکم، استوار و امید بخش بعد قهرمانی برای این ورزش است.

سید جلال سید مردانی افزود: زیرساختهای خوبی در این مدت فراهم شده است و توانسته ایم افتخارات گوناگون در رودیدادهای ملی و بین المللی در رده های مختلف برای استان عزیزمان بدست آوریم.

وی بیان کرد: در این برنامه از ۹ مدال آوری ملی و بین المللی و ۳مربی برتر قهرمان پرور و موفق تکواندو استان تقدیر شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده