سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نظری: پومسه‌روها با انگیزه در این شرایط سخت تلاش کردند/ تجربه جدیدی از مسابقات آسیایی را در پیش داریم

سرمربی تیم ملی پومسه مردان گفت: از عملکرد بچه‌ها در این مدت زمان راضی هستم، آنها در این شرایط سخت و ویژه همه تلاش خود را کردند و خدا را شکر آمادگی بالایی بدست آوردند.

حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه مردان در خصوص میزان آمادگی ورزشکاران اعزامی به ششمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با تلاش کادرفنی و انگیزه بالایی که نفرات اعزامی داشتند، توانستند به 80 درصد آمادگی برای حضور در این رقابت‌ها برسند و با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از اردو و تمرینات دور بودند، این میزان آمادگی قابل قبول است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه‌ای برای تمامی کشورها رقم خورد اما کشوری مثل کره‌جنوبی قطعا در این روزها بیکار ننشسته بود؛ یا لبنان که میزبانی را برعهده دارد بدون شک برای حضوری موفق برنامه‌ریزی کرده است و آمادگی بالایی دارد. فیلپین هم با توجه به شرایط فنی که دارد تیمی است که به راحتی نمی توان از کنار آن عبور کرد.

سرمربی تیم ملی پومسه مردان در ادامه گفت: از عملکرد بچه‌ها در این مدت زمان راضی هستم، آنها در این شرایط سخت و ویژه همه تلاش خود را کردند و خدا را شکر آمادگی بالایی بدست آوردند.

نظری خاطرنشان کرد: با وجود رکود در همه بخش‌ها اما در دوران همه‌گیری ویروس کرونا شاهد حرکت رو به جلو پومسه بودیم و مسابقات آنلاین قهرمانی جهان و آسیا نیز برگزار شد که موفق به کسب مدال در این دو رویداد شدیم.

وی با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای بر رقابت‌های قهرمانی آسیا حاکم است، گفت: پروتکل‌های خاصی برای شرکت در مسابقات در نظر گرفته شده و نشان دهنده این امر است که رویدادی بدون تماشاچی را تجربه می‌کنیم که همین موضوع ممکن است بر روند عملکرد همه تیم‌ها تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم ملی پومسه با اشاره به مهم‌ترین رقبا گفت: کره‌جنوبی یکی از حریفان قدرتمند و صاحب سبک است که رقیب اصلی ما محسوب می‌شود؛ فیلپین نیز از رقبای اصلی ما است. امیدوارم با این تعداد شرکت کننده بتوانیم بهترین سکو را کسب کنیم.

سرمربی تیم‌ملی پومسه مردان در ادامه با اشاره به تک تک اعضای تيم گفت:

علی سلمانی از پومسه‌روهایی با اخلاقی است که تجربه‌های خاص و توانایی بالایی دارد و امیدوارم با کسب دوباره مدال خوش‌رنگ آسیا مزد زحمات خود را بگیرد.

امیررضا مهربان طی سال‌های گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته و نشان داده که می‌توانیم به توانایی او اعتماد کنیم؛ امیدوارم در این رویداد هم خودش باشد و بتواند مدال خوش‌رنگی بدست آورد.

محمدامین گماریان پدیده جدیدی است که در رده‌سنی نونهالان و بخش ابداعی توانایی خود را ثابت کرده و شرایط خوبی دارد؛ به او اعتقاد دارم و با توانایی‌هایی که دارد انشالله می‌تواند مدالی که لیاقتش را دارد، کسب کند.

تیم سه نفره ما شامل علی سهرابی، رضا نظری و امیررضا مهربان می‌باشد که ترکیبی از بچه‌های با تجربه و نسل جدید است؛ این نفرات سال‌ها است با یکدیگر تمرین می‌کنند و در کنار یکدیگر می‌توانند نتایج خوبی را رقم بزنند.

خدا را شکر با پیگری‌های صورت گرفته امروز موفق شدیم در رده سنی بالای 30 سال نیز تیم ثبت نام کنیم که علی سلمانی، حمید نظری و حسین بهشتی نمایندگان ایران خواهند بود؛ این تیم در آسیا رقیب ندارد و حتی اگر کره‌جنوبی در این رده‌سنی حضور داشته باشد می‌توانیم به راحتی مدال طلا کسب کنیم چراکه این نفرات باتجربه هستند و عملکرد خود را ثابت کرده‌اند.

نظری در پایان گفت: در این اردو 4 هفته فرصت داشتیم که با برنامه‌ریزی صورت گرفته 36 جلسه تمرین فنی و 12 جلسه تمرین بدنسازی را پشت سر گذاشتیم؛ با این وجود خدا را شکر روند خوبی را تجربه کردیم و از همه ارکان فدراسیون که در این مسیر به ما کمک کردند تشکر می‌کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده