سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور علی خلیلی؛

نخستین نشست هم اندیشی رؤسا و نواب رییس هیات استان تهران برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی هیات تکواندو استان تهران در سال ۱۴۰۰ به میزبانی هیات تکواندو شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، اولین جلسه هم اندیشی مسئولان هیات با رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی در سال ۱۴۰۰ به منظور بررسی عملکرد تکواندو پایتخت در سال ۱۳۹۹ و ارائه برنامه های استان در سال جدید در محل زینبیه رودهن به میزبانی هیات تکواندو شهرستان پردیس برگزار شد.

علی خلیلی رییس، مسعود لشکری دبیر، ام سلمه حاج حسینی نایب رییس هیات تکواندو استان تهران، شادمهر مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس به همراه جمعی رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی از جمله حاضرین در این جلسه بودند.

در ابتدای این نشست عزت الله طاهری رییس هیات تکواندو شهرستان پردیس ضمن خوش آمدگویی به حضار و ارائه مختصری از عملکرد پردیس، از پتانسیل و توانایی این شهرستان به جهت میزبانی رویدادهای استان اعلام آمادگی نمود.

شادمهر مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس به عنوان دومین سخنران پشت بلندگو رفت و از توجه ویژه این شهرستان به رشته المپیکی تکواندو سخن گفت و ایتکه تکواندو پردیس دارای ظرفیت بسیار خوبی است و همانند یک فنر است که در حال اماده سازی و پرش به سوی قله های موفقیت می باشد و جز ۵ رشته برتر این شهرستان محسوب می شود که با نگاه ویژه مسئولین هیات و فدراسیون به طور حتم روزی یکی از قطب های تکواندو پایتخت خواهد شد.

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران هم ضمن تشکر از میزبانی خوب شهرستان پردیس برای برگزاری این جلسه،گزارشی از عملکرد هیات  تکواندو در سال ۱۳۹۹ و برنامه های پیش رو استان در سال جدید ارائه داد.

در این نشست لشکری در خصوص کسب سه سهمیه با ارزش تکواندوکاران استان تهران در بازیهای المپیک و پاراالمپیک توسط ناهید کیانی ،اصغر عزیزی و رایحه شهاب اشاره ای کرد و کسب این موفقیت را حاصل تلاش،همدلی و برنامه ریزی مدون و مناسب خانواده بزرگ پایتخت دانست.

وی افزود :همچنین حضور ۹ بازیکن و ۶ مربی از استان تهران در رقابتهای قهرمانی آسیا لبنان در سه بخش پومسه،کیوروگی و پاراتکواندو نیز نشان از توانمندی و قدرت تکواندو تهران در سطح کشور است به طور حتم توانسته ایم به یکی از اهداف مهم شش گانه  هیات،قهرمان پروری و حضور فعال در تیم های ملی برسیم.برای تیم های ملی کشورمان الخضوض نمایندگان استان تهران آرزوی موفقیت و سربلندی در مسابقات قهرمانی آسیا را دارم.

لشکری گفت: حضور و کمک باشگاه های خصوصی که همواره در کنار هیات ها بودند نیز نقش بسیار به سزایی در کسب موفقیت های استان داشته که جا دارد از تمامی مدیران باشگاهای خصوص تشکر و قدر دانی کنم .

در ادامه این نشست ریس هیات تکواندو استان تهران بیان داشت ؛در ابتدا جا دارد از خانواده بزرگ تکواندو تهران تقذیر و تشکر کنم  چرا که در سالی که ورزش تعطیل بود، توانستند با همدلی و وفاق تکواندو پایتخت را زنده و پویا نگه دارند و با حضور پرشور و فعال شان در تمامی عرصه ها به هیات استان در جهت رسیدن به اهدافش کمک کنند،بی شک تمام این موفقیت ها و عملکرد موفق و قابل  قبول در سطح کشور حاصل نمی شد مگر با حضور  و همدلی کلیه شما عزیزان.

وی از مسئولان هیات و اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس به خاطر میزبانی این مراسم تشکر کرد و در ادامه  درخصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات کشور اظهار داشت :  حضور پرشور  و حداکثری  در انتخابات  به طور حتم باعث می‌شود توطئه و بدخواهی دشمنان خنثی شود، به طور حتم در انتخابات پیش رو  با حضور حداکثر خود می توانیم  مشت محکمی را به صورت نااهلان بزنیم .

خلیلی در ادامه بیان داشت :کسب سه سهمیه بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو توسط تکواندوکاران استان تهران یک موفقیت بزرگ و باارزش است که پس از چندین سال این اتفاق مهم و خوبی برای تکواندو تهران است،حضور خداکثری تکواندو کاران تهران در تیم های ملی یکی از مهم ترین اهداف مان بود که خداروشاکر هستیم که توانستیم با کمک و یاری خانواده بزرگ تکواندو به این  مهم نیز برسیم

رییس هیات تکواندو استان تهران در پایان گفت: هیات تکواندو تمامی پیشنهادات ارائه شده از سوی رؤسا و نواب رییس را بررسی کرده و آنها را عملیاتی خواهد کرد و برای سال جدید با توجه به شرایط موجود نیز همانند سال گذشته برنامه ریزی کرده ایم که با کمک و یاری شما مسئولین اجرا خواهد شد.

جلسه پرسش و پاسخ رییس و دبیر هیات تکواندو استان تهران از بخش های مهم جلسه بود.

در نخستین نشست روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی، هیات تکواندو استان تهران از آقای بابایی از بنیانگزاران ورزش شهرستان پردیس و میزبان این نشست به رسم ادب تقدیر و تجلیل شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده