سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کشاورز: قهرمانی آسیا دومین صحنه حضور بانوان پاراتکواندو است/ رقابت‌های سختی پیش‌رو داریم

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان گفت: پاراتکواندو، تیم نوپایی است؛ بچه‌ها تجربه چندانی برای شرکت در مسابقات ندارند و قهرمانی آسیا دومین صحنه بزرگ حضور بانوان این رشته است.

عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان در خصوص میزان آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تمرینات جدی دختران این رشته از بهمن 1399 با تعداد کمی از ورزشکاران آغاز شد؛ ما ابتدا برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک تلاش کردیم که رایحه شهاب موفق به تصاحب سهمیه شد و فاطمه دودانگه هم با وجود قرار گرفتن مقابل حریف قدرتمند خود، مبارزات بسیار خوبی داشت اما نتوانست جواز حضور در توکیو را بدست آورد. خدا را شکر در این فرصت کوتاهی که داشتیم بچه‌ها شرایط مطلوبی را بدست آوردند و امیدوارم در رقابت‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: پاراتکواندو، تیم نوپایی است؛ بچه‌ها تجربه چندانی برای شرکت در مسابقات ندارند و قهرمانی آسیا دومین صحنه بزرگ حضور بانوان این رشته است. ما فرصت محدودی برای حضور در این رقابت‌ها داشتیم و شاید اگر زمان بیشتری در اختیارمان بود می‌توانستیم میزان آمادگی بچه‌ها را بالا ببریم؛ با این حال بچه‌ها از نظر فنی و روانی انتظار ما را برآورده کرده‌اند و آمادگی خوبی دارند.

کشاورز خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد محدود ورزشکاران این رشته، در رقابت‌های قاره‌ای پاراتکواندوکاران از قاره‌های دیگر نیز می‌توانند حضور داشته باشند؛ در اعزام نفرات محدودیتی وجود ندارد و بیشتر کشورها با نفرات بسیاری شرکت می‌کنند اما تیم بانوان تنها سه نماینده دارد و این کار ما را برای کسب سکو سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو افزود: با رصدی که انجام دادیم برخی از حریفان المپیکی ما نیز حضور دارند؛ قطعا رقابت‌های سختی پیش‌رو داریم اما بچه‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا با تلاش بهترین نتیجه را بدست آوردند.

کشاورز خاطرنشان کرد: پاراتکواندو بانوان راه بسیار طولانی را در پیش دارد؛ ما در مدت 4 ماه توانستیم آمادگی خوبی را کسب کنیم، بدون شک در ادامه راه با فرصت بیشتر می‌توانیم نتایج بهتری را رقم بزنیم. بچه‌ها احتیاج به کسب تجربه و اعتماد به نفس دارند و با حضور در رویدادهای متعدد می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان در ادامه با اشاره به تک تک اعضای تيم گفت:

مهتاب نبوی به تازگی به تمرینات ما پیوسته اما پیش از این تجربه خوبی از حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی کسب کرده و امیدوارم با آمادگی که دارد بتواند در این رقابت‌ها نیز نتایج خوبی بدست آورد.

فاطمه دودانگه از ورزشکارانی است که در مسابقات کسب سهمیه المپیک توانمندی خود را ثابت کرد و نشان داد که می‌تواند مبارزه را به خوبی مدیریت کند؛ امیدوارم از تجربه خود در این میدان استفاده کند.

رایحه شهاب هم از آمادگی بالایی برخوردار است؛ او حریفان خوبی از ژاپن، ازبکستان و... را پیش‌رو دارد و انشاءالله بتواند در این رویداد هم عملکرد خوبی داشته باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده