سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس هیات تکواندو استان قم؛

مجوز فعالیت مربیان آسیب دیده از کرونا تمدید می‌شود

رئیس هیات تکواندو استان قم با اشاره به مشکلات پیش‌آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا برای برخی مربیان شاغل در باشگاه‌های غیرخصوصی از تمهیدات لازم برای تمدید مجوز فعالیت این مربیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم، محمد جمشیدی "رئیس هیات تکواندو" اظهار کرد: مربیان زیادی هستند که در باشگاه‌های زیر پوشش ارگان‌های مختلف سطح استان قم مشغول به فعالیت بوده‌اند ولی متاسفانه در ۱۵ ماهی که شاهد شیوع کرونا هستیم به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها آموزش خود را به صورت مجازی پیگیری کرده‌اند.

وی با اشاره به موضوع پایان مهلت مجوز فعالیت این گروه از مربیان، ابراز کرد: این مربیان می‌بایست شخصاً نسبت به ارائه تعهد اقدام کنند تا تمدید مجوز فعالیت باشگاه آنها در سامانه بانک ‌اطلاعات تا پایان سال جاری انجام پذیرد، در ضمن این تمدید منوط به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر ورزش تکواندو از سوی مربی باشگاه بوده و در صورت نقض مقررات، مربی شخصاً باید پاسخگوی تمامی مسئولیت‌ها باشد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در این زمینه ضروری است مربیان فرم مربوطه را تکمیل و به منظور تائید به هیات تکواندو استان تحویل دهند و هیات استان نیز پس از تائید، نسبت به مکاتبه با فدراسیون تکواندو و ارسال اصل نامه و فرم مذکور اقدام خواهد کرد تا کارهای اداری در موقع مقرر انجام گیرد.

رئیس هیات تکواندو استان قم با بیان اینکه سالن‌ها و باشگاه‌های اختصاصی این رشته ورزشی نیز همانند دیگر اماکن ورزشی قم به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا از دهه سوم فروردین تا پایان اردیبهشت تعطیل بوده، بیان کرد: بازگشایی مجدد از روز اول خرداد ماه انجام شده و امیدواریم دیگر شاهد این تعطیلی نباشیم تا کارها با وقفه مواجه نشود.

وی در پایان اظهار کرد: سالن تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده در انتهای خیابان محتشم کاشانی به فعالیت‌های این رشته ورزشی اختصاص دارد، همچنین باشگاه‌های متعددی در سطح استان قم با حضور مربیان مجرّب این رشته به استعدادیابی از بین نخبه‌های این رشته می‌پردازند و به توسعه تکواندو قم کمک می‌کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده