سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مجید عطارزاده رییس هیات تکواندو شهرستان دیلم شد

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر در سفر به شهرستان دیلم با حضور در دفتر هیات تکواندو شهرستان دیلم، مجید عطارزاده را به عنوان رئیس هیات تکواندو این شهرستان منصوب و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ رییس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: بسط و گسترش تکواندو، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های هیات استان است.

سیدجلال سیدمردانی افزود : مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان تکواندو و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

مجید عطارزاده نیز در این جلسه از توجه و حمایت رییس هیات تکواندو استان بوشهر قدردانی و بیان کرد : استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان شهرستان، استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان، تلاش برای ارتقای جایگاه هیات تکواندو شهرستان دیلم در استان و کشور و شناسایی نقاط ضعف و مشکلات این رشته ورزشی و ارائه راه حل برای آنها را از جمله دیگر اقدامات این هیات دانست.

عطارزاده خاطر نشان کرد:در راستای برنامه های هیات استان با بخش بانوان در شهرستان دیلم راه اندازی شده که ان شالله در آینده نزدیک شاهد شکوفایی بانوان در این رشته المپیکی باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده