سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا 2021 - لبنان؛

هوگوپوشان کشورمان حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا انجام و هوگوپوشان کشورمان رقیبان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از روز چهارشنبه - 26 خردادماه با حضور 189 تکواندوکار از 21 کشور در استادیوم "نوهاد نوفال" بیروت آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

قرعه‌کشی این مسابقات امشب (دوشنبه – 24 خردادماه) انجام و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این دوره از رقابت‌ها شناختند.

آرمین هادی پور (58- کیلوگرم)، سروش احمدی (63- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (68- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (74- کیلوگرم)، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان قرار دارند. تیم ملی تکواندو بانوان نیز با ترکیب نگار اسماعیلی (46- کیلوگرم)، غزل سلطانی (53- کیلوگرم)، ناهید کیانی (57- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن 62- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (67- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73+ کیلوگرم) در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

براساس قرعه کشی انجام شده آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها در اولین دیدار باید با نماینده سوریه مبارزه کند و سپس به مصاف برنده مبارزه یمن و عراق می‌رود. سروش احمدی در وزن 63- کیلوگرم پس از یک دور استراحت رو در روی برنده دیدار مغلوستان و ایران قرار می‌گیرد؛ ** باتوجه به اینکه سینا بهرامی در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کیش موفق به کسب سهمیه شده بود، جواز حضور در این رویداد را داشت.

میرهاشم حسینی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه برنده دیدار کره‌جنوبی و امارات متحده عربی را پیش رو دارد. امیرمحمد بخشی در وزن 74- کیلوگرم پس از یک دور استراحت با یکی از تکواندوکاران افغانستان یا عراق مبارزه می‌کند.

مهران برخورداری نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان در این رقابت‌ها است که در گام نخست به مصاف تکواندوکاری از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری باید نماینده ازبکستان را شکست دهد؛ در وزن 87+ کیلوگرم سجاد مردانی نماینده ایران است که پس از یک دور استراحت باید با برنده دیدار افغانستان یا قزاقستان مبارزه کند.

اما در گروه زنان، نگار اسماعیلی نماینده وزن اولی (46- کیلوگرم) کشورمان ابتدا با تکواندوکار قزاق دیدار خواهد کرد و در صورت برتری به مصاف نماینده فیلیپین می‌رود. غزل سلطانی هوگوپوش وزن 53- کیلوگرم در مرحله اول با ویتنام پیکار می‌کند.

ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم ابتدا با نماینده فیلیپین مبارزه خواهد کرد و در ادامه رو در روی برنده دیدار کره جنوبی و ازبکستان قرار می‌گیرد. پریسا جوادی تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم در گام نخست با نماینده لیبی دیدار می‌کند.

در وزن 67- کیلوگرم ملیکا میرحسینی در اولین دیدار رو در روی هوگوپوش فیلیپین قرار می‌گیرد و پس از آن باید با برنده رقابت قطر و ایران مبارزه کند؛ ** باتوجه به اینکه یلدا ولی نژاد در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کیش موفق به کسب سهمیه شده بود، جواز حضور در این رویداد را داشت. 

زهرا پوراسماعیل نماینده سنگین وزن (73+ کیلوگرم) تکواندو بانوان  پس از یک دور استراحت به مصاف برنده دیدار سوریه و کره جنوبی می‌رود.

اما در بخش آزاد حسین لطفی (54- کیلوگرم)، سینا بهرامی (63- کیلوگرم)، مهدی جلالی (74- کیلوگرم) و محمدرضا خانی (87+ کیلوگرم) در گروه مردان و فرشته خزایی (46- کیلوگرم)، یلدا ولی نژاد (67- کیلوگرم)، زینب اسماعیلی (73- کیلوگرم) و نفیسه رنگرززاده (73+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت کرده‌اند.

حسین لطفی در وزن 54- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن رو در روی برنده دیدار اردن و چین تایپه قرار می‌گیرد؛ سینا بهرامی هوگوپوش وزن سومی (63- کیلوگرم) ابتدا رو در روی نماینده مغولستان قرار می‌گیرد و در صورت برتری باید احمدی ملی پوش تکواندو مبارزه کند. در وزن 74- کیلوگرم، مهدی جلالی حضور دارد که در گام نخست با نماینده تاجیکستان رو به رو می‌شود. محمدرضا خانی در وزن 87- کیلوگرم ابتدا با قطر دیدار خواهد کرد و سپس نماینده قزاقستان را پیش رو دارد.

فزشته خزایی تکواندوکار وزن 46- کیلوگرم در اولین دیدار با نماینده سوریه مبارزه می‌کند و پس از آن باید نماینده لیبی را شکست دهد؛ یلدا ولی‌نژاد  در وزن 67- کیلوگرم در اولین دیدار رو در روی هوگوپوش قطر قرار می‌گیرد و در صورت برتری به مصاف ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو کشورمان می‌رود. زینب اسماعیلی هوگوپوش وزن 73- کیلوگرم ابتدا باید نماینده لیبی را از پیش رو بردارد و سپس با ورزشکار قزاق پیکار می‌کند. نفیسه رنگرززاده در وزن 73+ کیلوگرم نیز به ترتیب باید با قزاقستان و فیلیپین مبارزه کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده