سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور رییس تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله (ص)؛

نشست مشترک کانون بسیج تکواندو استان برگزار شد

جلسه مشترک کانون بسیج نکواندو استان تهران با حضور دبیر هیات و رییس تربیت بدنی محمد رسول االله (ص) در دفتر هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران؛ اولین نشست مشترک بسیج تکواندو پایتخت با حضور مسعود لشکری دبیر هیات، سردار یزدانی رییس تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله ( ص)، اصغر فتحی مسئول کانون بسیج تکواندو،داود فلاح  پیشسکوت تکواندو ،محمد کرمی مسئول کمیته داوران استان  به همراه اعضای این کمیته به منظور ارائه برنامه ها و عملکرد این کمیته روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه در دفتر هیات برگزار شد.

در این نشست مسعودلشکری دبیر هیات ضمن خیر مقدم به حضور سردار یزدانی و اعضای بسیج تکواندو پایتخت در ادامه بیان داشت: هیات استان همواره در کلیه برنامه های بسیج ورزشکاران همکاری و تعامل خوبی داشته است و خوشبختانه با داشتن یک جامعه آماری بالا در بسیج یکی از پتانسیل های خوب در سطح تهران می باشد که می توان با یک برنامه ریزی مناسب فعالیتهای خوبی را درسطح استان انجام دهیم .

لشکری در این نشست تشویق به حضور حماسی و جهادی در پای صندوق های رأی را وظیفه همه مردم و مسؤلان دانست و اضافه کرد: همه نهادها و آحاد جامعه وظیفه دارند در این انتخابات حضور گسترده داشته باشند  و با مشارکت بالا پای صندوق‌های رای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس نمایند.

در ادامه این جلسه،سردار یزدانی رییس تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله ( ص) ضمن تشکر از رییس هیات استان در جهت همکاری و تعامل این هیات با بسیج در ادامه گفت:دشمن در کمین است و ملت ایران و جامعه ورزش بایستی هوشیار  باشند، از خانواده بزرگ تکواندو پایتخت دعوت می کنم  در روز ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق رای بفرد اصلح را انتخاب نمایند.

اصغر فتحی مسئول کانون بسیج تکواندو استان تهران بااشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات مشت محکمی به دشمنان و منافقین خواهد زد،گزارشی از عملکرد کانون بسیج استان در سال ۱۳۹۹ و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده