سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو تصویب شد؛

تعویق مسابقات قهرمانی جهان 2021 – ووشی

جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو امروز (پنجشنبه – 27 خردادماه) به صورت آنلاین برگزار و طی آن رقابت‌های قهرمانی جهان 2021 – ووشی به تعویق افتاد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تکواندو، جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو امروز (پنجشنبه – 27 خردادماه) به صورت آنلاین برگزار و طی آن رقابت‌های قهرمانی جهان 2021 – ووشی به تعویق افتاد.

این تصمیم را دولت چین گرفته و تمامی رویدادهای ورزشی و بین‌المللی این کشور را به تعویق انداخته است.

فدراسیون جهانی اعلام کرده از آنجایی که طبق دستور دولت چین، تمامی ورزشکاران باید قرنطینه شوند امکان برگزاری این رقابت‌ها در تاریخ از پیش تعیین شده (20 تا 26 مهرماه 1400) برای تمامی تیم‌ها امکان پذیر نیست و تاریخ جایگزین نیز متعاقبا تصمیم گیری و اطلاع رسانی می‌شود.

برهمین اساس و با تعویق رقابت‌های جهانی، جلسه انتخابات ریاست و اعضای شورای فدراسیون جهانی تکواندو در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اشاره به این موضوع گفت: از تعویق مسابقات قهرمانی جهان 2021 – ووشی  بسیار متاسف هستم اما همچنان سلامتی و ایمنی ورزشکاران از اولویت‌های ما است؛ امیدوارم در سال ۲۰۲۲ رقابت‌ها با هیجان بالایی برگزار شود.

وی افزود: رویدادهای مهمی همچون بازی‌های المپیک و پارالمپیک را پیش‌رو داریم و برای این رقابت‌ها لحظه شماری می‌کنیم؛ در المپیک 130 تکواندوکار از 61 کشور به همراه تیم پناهندگان شرکت خواهند کرد و در بازی‌های پارالمپیک نیز 72 پاراتکواندوکار از 37 کشور باهم به رقابت می‌پردازند. مطمئن هستم که این نفرات بهترین رقابت‌های تکواندو را به نمایش می‌گذارند.

در جلسه امروز همچنین تصویب شد که برگزاری مسابقات قهرمانی کودکان برای رده سنی 6 تا 11 در دستور کار قرار بگیرد؛ در خصوص چالش رقابت‌های گرندپری نیز که قرار است به صورت آزمایشی به میزبانی کره‌جنوبی و در تاریخ 4 تا 6 نوامبر برگزار شود، تبادل نظر شد؛ در این رقابت‌ها 16 ورزشکار در اوزان المپیکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که 2 نفر اول هر وزن جواز حضور در گرندپری 2022 را کسب می‌کنند.

کشور مالتا نیز با رای حاضرین به عضویت فدراسیون جهانی تکواندو در آمد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده