سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

24 و 25 تیرماه صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقات به شیوه جام جهانی در گروه زنان

اولین دوره مسابقات جام باشگاه های کشور به شیوه جام جهانی در گروه زنان، گرامیداشت "شهدای مدافع سلامت" طی روزهای 24 و 25 تیرماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات جام باشگاه های کشور گرامیداشت "شهدای مدافع سلامت" به شیوه جام جهانی در گروه زنان طی روزهای 24 و 25 تیرماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود.

این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان (10 دی ماه 1382 به پایین) پیگیری خواهد شد.

سقف تعداد تیم های شرکت کننده 10 تیم است و در صورتی که تعداد تیم های متقاضی بیش از سقف تعیین شده باشد، ملاک اولویت با تیم های لیگ تکواندو بانوان "جام کوثر" در سال 1399 است.

تیم های که تمایل به حضور در این دوره از مسابقات دارند تا روز دوشنبه - 14 تیرماه فرصت دارند آمادگی خود را به صورت مکتوب همراه با فیش واریزی به فدراسیون اعلام کنند.

در صورتی که تعداد تیم های شرکت کننده 6 باشد، رقابت ها به صورت دوره ای (یک دور رفت) برگزار می شود؛ اگر تعداد 7 تیم و به بالا باشد، مسابقات در دو گروه پیگیری شده و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کرده که به صورت ضربدری و سپس در مرحله نهایی، رده بندی و فینال برگزار خواهد شد. سرگروه از بین 4 تیم برتر لیگ جام کوثر به ترتیب اولویت تعیین می شود.

رقابت ها طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار می شود و هر تیم باید متشکل از 6 تکواندوکار (4 ورزشکار اصلی و 2 ورزشکار ذخیره که در صورت نیاز می توانند پس از پایان راند اول نسبت به تعویض یک نفر ورزشکار ذخیره اقدام کنند.) باشد. 

مسابقات در تمام مراحل در 3 راند 4 دقیقه ای برگزار خواهد شد و در صورت تساوی راند طلایی نیز در 4 دقیقه پیگیری می شود و مجددا در صورت تساوی در پایان راند چهارم به ترتیب اولویت، تفاضل امتیاز - کام چوم و سپس براساس آیتم های برتر تصممیم گیری می شود.

هر برد 3 امتیاز است و در صورت تساوی امتیاز دو یا چند تیم طبق قانون بالا عمل خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در بخشنامه ای از سوی کمیته مسابقات اعلام شده است.

لینک بخشنامه

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده