سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هشدار مراقبت در توکیو 2020 از سوی سازمان بهداشت جهانی

سازمان بهداشت جهانی WHO در تلاش برای مقابله با شیوع کووید 19 خواستار رعایت احتیاط توسط همه افراد حاضر در بازی های المپیک توکیو شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این هشدار پس از آن اعلام شده است که WHO مسابقات قهرمانی جام ملت های اروپا را مقصر افزایش موارد ابتلا به کرونا در سراسر اروپا دانست. ازدحام جمعیت در داخل استادیوم های فوتبال و کافه ها در شهرهای میزبان دلیل افزایش عفونت توسط WHO عنوان شده است. توکیو در حال آماده سازی برای استقبال از ده ها هزار ورزشکار، روزنامه نگار و کارمند از سراسر جهان برای بازی های المپیک است که قرار است بزودی کووید 19 کمک کند.

ماریا ون کرخووف ، سرپرست فنی کووید 19 در WHO گفت که این سازمان از رخدادهای یورو 2020 می آموزد و همچنان پیش از بازی ها به کمیته بین المللی المپیک (IOC) و برگزارکنندگان توکیو 2020 مشاوره می دهد.

ون کرخووف گفت IOC و دیگران برنامه های خود را برای اتخاذ رویکرد در مسیر برگزاری المپیک بیان کرده اند و ما با آنها در تماس هستیم و در مورد استفاده بهتر از این برنامه ها مشاوره داده ایم. اگر ویروس وجود داشته باشد و اقدامات احتیاطی انجام نشود؛ گسترش می یابد. احتیاط می کنیم. ما از همه می خواهیم که در فعالیت هایی که انجام می دهند احتیاط کنند. از همه می خواهیم رویکرد مبتنی بر ریسک را در کارهایی که انجام می دهند و تصمیماتی که می گیرند اتخاذ کنند".

ماه گذشته، WHO پشتیبانی خود را از بازی ها و اقدامات ضد ویروس کرونا را که توسط سازمان دهندگان در کتاب هایشان شرح داده شده است مورد تمجید و تحسین قرارداد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده