سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در بازدید از تمرینات ملی‌پوشان المپیکی تکواندو؛

سلطانی‌فر: فارغ از هر نتیجه‌ای در المپیک، قهرمانان و پهلوانان ما هستید

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات ملی‌پوشان المپیکی گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای که در المپیک بدست می‌آید شما قهرمانان و پهلوانان ما هستید اگرچه یقین دارم تک تک شما با عزم و اراده ویژه‌ای به دنبال این هستید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر مهدی علی‌نژاد معاونت توسعه ورزش وزارت، عصر امروز (شنبه - ۱۹ تیرماه) با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی ملی‌پوشان المپیکی بازدید کردند.

در ابتدای بازدید مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو به مقام شامخ شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو ادای احترام و سپس در خانه تکواندو حضور پیدا کردند.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن عرض خیرمقدم به وزیر ورزش و جوانان و دکتر علی نژاد معاونت توسعه ورزش وزات با ارائه گزارشی از عملکرد تکواندوکاران گفت: فرصتی کمی تا المپیکی بی سابقه که هیچکس آن را تجربه نکرده است داریم؛ با توجه به شرایطی که ویروس کرونا برای همه ورزشکاران و مسئولین برگزاری ایجاد کرده در این دوره همگی تجربه خاصی را پشت سر می‌گذارند؛ در این یک سال تعویق برگزاری المپیک، با وجود فراز و نشیب‌ها شاهد بودیم که بچه‌ها چه سختی هایی را تحمل کردند.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: المپیک رویدادی بزرگی است  که همه می‌دانند برای حضور در آن چه فرآیندی سختی باید طی شود و 128 تکواندوکار از 63 کشور از سراسر جهان سهمیه حضور در المپیک تکواندو را گرفتند؛ هیچ کشوری موفق به کسب سهمیه کامل توسط مردان و زنان نشده است و تنها در بخش زنان چین و ترکیه هر 4 سهمیه را اخذ کردند. البته در این دوره با اتفاقات و تصمیمات عجیبی که کمیته بین المللی المپیک گرفته است تعداد سهمیه‌ها به 131 نفر رسیده است که در سه وزن 17 تکواندوکار با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند، مسئولان فدراسیون جهانی نیز به این موضوع معترض هستند چراکه سیستم قرعه‌کشی را تحت‌الشعاع قرار داده و تجربه جدیدی است.

وی خاطرنشان کرد: همه برای رویداد بزرگ المپیک روزشماری می‌کنند؛ ما با سهمیه‌ای که از مسابقات جام جهانی و هنرهای رزمی گرفتیم علاوه بر نفرات انفرادی در بخش تیمی المپیک که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، نیز نماینده داریم. این یک رقابت آزمایشی است که در المپیک آتی ممکن است به صورت رسمی برگزار شود و مایه افتخار ما است که تیم ترکیبی ایران نیز در این مسابقات حضور دارد.

پولادگر در پایان صحبت‌های خود گفت: شهادت می دهم بچه ها در طول این مدت به ویژه در این یک سال که المپیک به تعویق افتاده با جان و دل و اشتیاق تمرین کردند و از نظر ما همین زمانی که داشتند تلاش می‌کردند، یک قهرمانی و ارزش است و انشاءالله در المپیک هم بتوانند نمایندگان شایسته ای برای ایران باشند.

دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در این بازدید گفت: در جریان کسب سهمیه شما فراز و نشیب و موفقیت‌هایی وجود داشت و شرایط خاصی به وجود آمد؛ شما استحقاق این را داشتید که سهمیه بگیرید. از تلاش کادرفنی صمیمانه تشکر می کنم که با اراده ویژه‌ای کار را دنبال می‌کنند و امیدوارم ماحصل آن، نتیجه خوبی باشد. از 20 سال قبل به برکت شما قهرمانان، تکواندو به المپیک راه پیدا کرد و جزء رشته‌هایی است که در رقابت‌های جهانی و المپیک در لیست مطالبات مردم است که افتخارآفرینی داشته باشند.

وی افزود: من به عنوان مسئول ورزش کشور که مسیر شما را دنبال می‌کردم به نیابت از ملت قهرمان ایران می‌گویم همه کسانی که اینجا حضور دارند چه آنهایی که سهمیه گرفتند و به مسابقات می‌روند چه آنهایی که در این راه کمک کردند برای ملت ما قهرمان هستند. فارغ از هر نتیجه‌ای که در المپیک بدست می‌آید شما قهرمانان و پهلوانان ما هستید اگرچه یقین دارم تک تک شما با عزم و اراده ویژه‌ای دنبال این هستید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

سلطانی‌فر در ادامه خاطر نشان کرد: ما به ملت عزیز ایران گواهی می‌دهیم که شما همه تلاش خود را کرده‌اید و قهرمانان این رشته هستید؛ به هر حال المپیک آوردگاه بزرگی است که بهترین‌های رشته‌های مختلف ورزشی در آن حضور دارند و کسانی که موفق شدند جزء 16 نفر برتر قرار بگیرند نشان می‌دهند که در چه حدی از شایستگی و توانمندی برخوردار هستند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت:‌ تلاش ما بر این بوده امکانات، پشتیبانی و بهترین شرایط را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا بدون دغدغه و نگرانی بتوانید کسب سهمیه کنید؛ خدا را شکر می کنم با همدلی که در راس ورزش کشور وجود دارد پشتوانه خوبی برای ورزشکاران صورت گرفته است.

سلطانی‌فر در پایان گفت: بدون استرس بروید، مطمئن هستم نتیجه‌ای که می گیرید مد نظر مردم ایران است؛ اگر نتیجه گرفتید که چه بهتر و اگر نگرفتید شما قهرمانان بزرگ ما هستید. در مراحل مختلف و علاوه بر امکانات، کمک‌های معیشیتی تا سقف 90 میلیون تومان برای کسانی که سهمیه گرفته‌اند، در نظر گرفته‌ایم و برای شما المپین‌ها پاداش دیگری هم در نظر داریم تا با روحیه بهتر در آوردگاه بزرگ المیپک شرکت کنید.عنایت خداوند و دعای مردم پشتوانه راه شماست.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده