سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عبداللهی: تکواندوکاران ایرانی مرد روزهای سخت هستند

مربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: تکواندوکاران ایرانی مرد روزهای سخت هستند و هر موقع که شرایط بحرانی برای آنها پیش می‌آید آن موقعیت را به بهترین شکل پشت سر می‌گذارند؛ رقابت‌های جهانی یکی از آن موانع سخت بود که بعد از آن میرهاشم در گرندپری مدال طلا گرفت.

وحید عبداللهی مربی تیم‌ملی تکواندو در خصوص میزان آمادگی ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: متاسفانه در این مسیر سخت و طولانی دچار دو مشکل شدیم که یکی از آنها بحث پارگی رباط صلیبی آرمین بود که خدا را شکر با آن کنار آمده است؛ دیگری هم دور بودن المپین‌ها از مسابقات و بازی نکردن آنها بود که حضور در رقابت‌های آسیایی کمک کرد تا در جو مسابقات قرار بگیرند. خدا را شکر المپین‌های تکواندو تمرینات خوبی را سپری کردند و آماده شرکت در این رویداد بزرگ هستند؛ امیدوارم تلاش‌های آنها با بهترین نتیجه به پایان برسد.

وی افزود: رقابت‌های گرندپری با حضور برترین‌های جهان، یک المپیک کوچک است و همین حضور متوالی بچه‌ها در این مسابقات باعث شده تا آنها از نظر روانی آمادگی شرکت در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی را داشته باشند. درست است که جو مسابقات المپیک متفاوت از گرندپری است اما بچه‌ها با این فضا آشنا هستند، با آن کنار آمدند و همه تلاششان این است که بهترین عملکرد را در این رویداد داشته باشند.

مربی تیم‌ملی تکواندو در ادامه گفت: روندی 4 ساله برای حضور در المپیک توکیو سپری شد، برخی مشکلات بر سر راه ما قرار داشت اما بچه‌ها انگیزه بالایی داشتند و توانستند بر این مسائل غلبه کنند. تکواندوکاران ایرانی مرد روزهای سخت هستند و هر موقع که شرایط بحرانی برای آنها پیش می‌آید آن موقعیت را به بهترین شکل پشت سر می‌گذارند؛ رقابت‌های جهانی یکی از آن موانع سخت بود که در صدور روادید به مشکل خوردیم اما بعد از آن میرهاشم در گرندپری طلا گرفت و حقانیت خود را ثابت کرد.

عبداللهی تصریح کرد: به هر حال ما در این مسیر با خیلی از مشکلات دست و پنجه نرم کردیم؛ یکی دیگر از موارد، بحث اعزام کمتر به رقابت‌ها است؛ اگر مردانی حداقل در یک یا دو مسابقه دیگر شرکت می‌کرد و حتی مبارزه نداشت می‌توانست نماینده سوم تکواندو ایران در المپیک باشد اما با اختلاف امتیاز اندک این سهمیه از دست رفت.

وی اظهار داشت: آرمین و میرهاشم روند کسب سهمیه را خیلی خوب پشت سر گذاشتند، امتیازات لازم بدست آوردند و از این بحران‌ها سربلند بیرون آمدند تا جزء نفرات المپیکی باشند و حالا به آخرین ایستگاه رسیده‌اند.

مربی تیم‌ملی تکواندو افزود: تصویرسازی‌های لازم صورت گرفته، بچه‌ها مبارزات حریفان خود را آنالیز می‌کنند و پله پله جلو می‌‌روند تا انشاءالله در روز مسابقه بهترین خود را به نمایش بگذارند.

عبداللهی با اشاره به آسیب هادی‌پور گفت: آرمین دچار آسیب شده و در اجرای برخی از تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها دچار مشکل است؛ ما توصیه کردیم و به او نیزهشدار داده ایم که از آن موارد استفاده نکند؛ تکنیک‌های جایگزین برای او در نظر گرفتیم که خدارو شکر به بهترین نحو انجام می‌دهد.

وی در پایان گفت: همین که بچه‌ها موفق به کسب سهمیه این رویداد شده‌اند کار بزرگی انجام دادند و نباید توقعات را از این نفرات خیلی بالا ببریم اما قطعا قول می‌دهم بچه‌ها کم نمی‌گذارند و با تمام توان شرکت می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. از خانواده تکواندو می خواهم با همدلی بیشتر برای این نفرات دعا کنند تا انرژی مثبتشان به آنها برسند و خوش بدرخشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده