سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

صدیقی: تمرین با تکواندوکاران ایرانی اعتماد به نفسم را بالا برد

هوگوپوش بلژیک گفت: اردوی دو هفته‌ای که با ملی‌پوشان تکواندو ایرانی پشت سر گذاشتم برای من بسیار مفید بود و باعث شد از نظر روانی آمادگی بیشتری کسب کنم و اعتماد به نفسم بالا برود.

با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک، عبدالله صدیقی هوگوپوش پناهنده به این کشور تمرینات مشترکی را با تکواندوکاران ایرانی به مدت دو هفته در مرکز جهانی تکواندو پیگیری کرد.

 صدیقی در خصوص هدف خود از حضور در این اردو در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به شناختی که از توانمندی و تجربه تکواندوکاران تیم ملی ایران داشتم خواستم تا با آنها تمرین مشترکی داشته باشیم که با پیگیری‌های فدراسیون بلژیک و استاد نصرآزادانی این موضوع محقق شد و توانستم از تجربیات آنها به بهترین شکل استفاده کنم.

وی افزود: دو هفته است که در اردوی تمرینی تکواندو ایران حضور دارم؛ با توجه به تمریناتی که خودم داشتم و استفاده از تجربیات هوگوپوشان ایران آمادگی خوبی برای حضور در المپیک پیدا کردم و تکنیک‌های جدیدی یاد گرفتم. از آمادگی خوبی برخوردار هستم و انشالله بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم.

هوگوپوش پناهنده به بلژیک در ادامه گفت: اردوی دو هفته‌ای که با ملی‌پوشان تکواندو ایرانی پشت سر گذاشتم برای من بسیار مفید بود و باعث شد از نظر روانی آمادگی بیشتری کسب کنم و اعتماد به نفسم بالا برود.

صدیقی در پایان گفت: آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی از توانایی و تکنیک‌های بالایی برخوردار هستند و امیدوارم نتیجه خوبی در رقابت‌های پیش‌رو بگیرند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده