سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

همزمان با سالروز شهادت بنیانگذار تکواندو استان زنجان صورت گرفت؛

ادای احترام پیشکسوتان، اساتید و تکواندوکاران زنجان به مقام شامخ شهید پرویز عطائی

پیشکسوتان، اساتید و تکواندوکاران زنجان همزمان با سالروز شهادت پرویز عطائی بنیانگذار تکواندو استان زنجان به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۰ جمعی از اساتید و پیشکسوتان هیات تکواندو به همراه علی سپهری، ریاست هیات تکواندو استان به منظور گرامیداشت سالگرد شهادت استاد شهید پرویز عطائی، در مزار آن شهید بزرگوار گرد هم آمدند.

این مراسم که مقارن بود با شهادت امام محمد باقر علیه السلام با مرثیه خوانی استاد موسوی از شاگردان استاد شهید، آغاز گردید که اشاره به شهادت مظلومانه جوانان این مرز و بوم که با الگوی قرار دادن سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام به دفاع از حق و ظلم ستیزی شتافتند، داشت.

در ادامه این مراسم حاج حسین محمدی به خاطره گویی از شهید عطایی پرداخت و به اخلاق و کردار نیکوی استاد شهید عطائی که توانست شاگردانی چون شهدای تکواندوکار و استاد قارداشخانی، استاد موسوی، استاد صیدی را تربیت و وارد جامعه فرهنگی ورزشی نماید، اشاره کرد.

بازمانده هشت سال دفاع مقدس در خاطره گویی از شهید افزود: روزی استاد عطایی با درخواست خود با یکی از عاملان ترور که دستگیر شده بود و در زندان به سر می برد ناهار خورد و رفتار با عطوفت او باعث توبه آن متجاوز شد و به اسلام گروید و جزئی از توابین گشت.

محمدی به نقل از همسر شهید اضافه کرد: من با دیدن برآمدگی استخوان مشت پرویز همیشه دگرگون میشدم و زمانی که این را به همسرم میگفتم با نیشخندی پاسخ میداد: این برآمدگی پشت مشتم نشانه پهلوانیه"، جالبه ما هم خیلی سعی میکردیم با کوبیدن مشت خود به در و دیوار در دست خود آن برآمدگی رو ایجاد نمائیم.

در پایان، حاضرین با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ استاد شهید پرویز عطائی در سر مزارش، عهد و پیمان مجدد بستن تا جزو پیروان واقعی شهدا باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده