سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو؛

فردا آغاز رقابت‌های تکواندو در المپیک/ مبارزه آرمین و نماینده کلمبیا ساعت 9:15 به وقت ایران

مسابقات تکواندو در بازی‌های المپیک توکیو از فردا (شنبه – دوم مردادماه) با رقابت‌های تکواندوکاران اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان آغاز می‌شود که آرمین هادی‌پور به عنوان اولین نماینده ایران به مصاف رقبای خود می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در سی‎‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از فردا (شنبه – دوم مردادماه) ساعت 10 صبح به وقت محلی (5:30 به وقت ایران) با حضور 131 تکواندوکار از 61 کشور جهان در چهار وزن 58-، 68-، 80- و 80+ كيلوگرم مردان و چهار وزن 49-، 57-، 67- و 67+ كيلوگرم زنان در در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.

فردا و در روز اول این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور به عنوان نماینده ایران به مصاف رقبای خود می‌رود؛ شماره اولین مبارزه آرمین 117 است که طبق برنامه ساعت 13:45 به وقت محلی (9:15 به وقت ایران) انجام خواهد شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده آرمین هادی‌پور نماینده وزن اول (58- کیلوگرم) تکواندو ایران در این رقابت‌ها، طبق رنکینگ المپیکی در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است که در اولین دیدار با "جفرسون اوچا" از کلمبیا مبارزه می‌کند، این هوگوپوش از طریق مسابقات قاره‌ای جواز شرکت در المپیک توکیو را بدست آورده است و مدال نقره قهرمانی آمریکا و پنج نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد.

آرمین در ادامه و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار آرژانتین و ایرلند می‌رود. "لوکاس گوزمان" نماینده آرژانتین رنک 20 را در اختیار دارد که برنز بازی‌های المپیک نوجوانان، برنز قهرمانی جهان، دو نقره و یک برنز قهرمانی آمریکا، نقره قهرمانی نوجوانان آمریکا، طلا و برنز بازی‌های آمریکایی، سه برنز گرندپری، یک نقره بازی‌های یونیورسیاد و 28 طلا، نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد. "جک وولی" از ایرلند با رنک هشت ممکن است دیگر حریف نماینده کشورمان باشد که نقره قهرمانی اروپا، نقره قهرمانی نوجوانان اروپا، یک برنز گرندپری و 48 طلا، نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف را تاکنون به دست آورده است.

نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در صورت راهیابی به نیمه‌نهایی یکی از نمایندگان مجارستان، ایتالیا، استرالیا و تایلند را پیش‌رو دارد؛ در بالای جدول نیز به ترتیب تکواندوکاران اتیوپی، ژاپن، روسیه، تونس، پرتغال، اسپانیا، کره‌جنوبی و فیلیپین حضور دارند.

تکواندو ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده است؛ هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است؛ مهرو کمرانی نیز سرمربیگری بانوی المپیکی تکواندو کشورمان را برعهده دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده