سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

امروز، مصاف تیم ملی تکواندو ایران و ژاپن در مسابقات تیمی المپیک

تیم ملی تکواندو ایران و ژاپن که پس از قرعه کشی مسابقات تیمی المپیک به عنوان حریفان یکدیگر معرفی شدند، ظهر امروز (دوشنبه - 4 مردادماه) به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بر اساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تایید کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای نخستین بار رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی‌های المپیک توکیو برگزار می شود؛ تیم ایران و چین موفق شدند از طریق رقابت های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رویداد را بدست آورند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز حضور دارند.

براساس قرعه کشی صورت گرفته، چین، ساحل عاج و روسیه در گروه اول قرار گرفتند که در روز نخست (شنبه - 2 مردادماه) هوگوپوشان چین و ساحل عاج با یکدیگر مبارزه کردند و چین موفق شد با نتیجه 65 بر 42 به مرحله بعد راه پیدا کند؛ روز گذشته و در روز دوم این رقابت ها (یکشنبه - 3 مردادماه) نیز چین و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که چین با نتیجه 39 بر 36 به برتری رسید و راهی فینال شد.

 ایران و ژاپن نیز در گروه دوم قرار دارند که ظهر امروز (دوشنبه - 4 مردادماه) ساعت 20 به وقت محلی (15:30 به وقت ایران) و قبل از مسابقات کسب مدال برنز بخش انفرادی به مصاف یکدیگر می روند تا تکلیف تیم صعود کننده از گروه دوم به فینال این دوره رقابت ها مشخص شود.

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی به مصاف رقبای خود می رود. هدایت این نفرات برعهده وحید عبداللهی به عنوان سرمربی است. آرش فرهادیان نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

طبق مسابقات قبلی که به این شیوه برگزار شده است؛ هر تیم می‌بایست حداقل 4 و حداکثر 5 تکواندوکار در ترکیب خود داشته باشد که یک ورزشکار به عنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود و 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر و 2 تکواندوکار زن نیز با هم مبارزه می کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده