سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پولادگر: شرمنده مردم کشورم هستم/ تكواندوكاران نتوانستند شايستگي‌هاي خود را نشان دهند/ دلم برای بچه‌هایم می‌سوزد

پولادگر با بیان اینکه شادي مردم مهم‌ترين انگيزه مسئولان و ورزشكاران براي حضور در مسابقات است، گفت: شرمنده مردم کشورم هستم و از آنها عذرخواهي مي‌كنم که تکواندو برای اولین بار از میدان المپیک نتوانست نتیجه ای را کسب کرده و دل مردم را شاد کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو با اشاره به عملكرد نمايندگان اين رشته در المپيك توكيو گفت: المپيك آوردگاهي است كه بهترين‌هاي دنيا در آن حضور داشته و هيچ چيز قابل پيش بيني نيست. در این دوره از رقابت‌ها ديديم كه قهرمانان بزرگ در مقابل جوانان پرانگيزه تن به شكست دادند. تکواندوکاران ما نيز به دلايل مختلف نتوانستند شايستگي‌هاي خود را به نمايش بگذارند.

وي با اشاره به حمايت هاي صورت گرفته از تيم ملي تكواندو افزود: در يك سال و نيم گذشته با وجود شيوع ويروس كرونا و مشكلات عديده مالي، فدراسيون با حمايت‌هاي كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان تمام ملزومات برگزاري اردوهاي آماده سازي را فراهم و تلاش كرد اين اردوها با كمترين مشکلی برگزار شود.

سید محمد پولادگر گفت: دلم برای بچه‌هایم می‌سوزد، برای رسیدن و حضور در المپيك از جان مایه گذاشتند و سختي‌هاي بسیاری را تحمل كردند. آرمين هادي‌پور زماني كه دچار پارگي رباط زانو شد تمام پزشکان متخصص هم نظر بودند که باید جراحی بشود. بیش از یک سال تمرین کرد و درد زیادی کشید، چون سهمیه به نام آرمین بود و امکان جایگزینی شخص دیگری را نداشتیم.میرهاشم حسینی هم به دلیل اینکه برای حضور در مسابقات جهانی منچستر، انگلیس با یک ترفند کثیف غیرورزشی ویزای وی را صادر نکرد، مهمترین میدان برای کسب امتیاز و ارتقاء رنکینگ المپیک را از دست داد و بالاجبار مسير سخت‌تر و رقابت‌هاي فشرده‌‌تری را به منظور جبران امتيازات از دست رفته طي کرد.

رییس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: ناهید کیانی هم به خاطر تصمیم کاملا سیاسی و بی سابقه كميته بين المللي المپيك در دادن سهمیه وایلد کارت به یک پناهنده ایرانی و تحمیل جدول 17 نفره  در سخت ترین شرایط و موقعیت زندگیش قرار گرفت و متاسفانه علی‌رغم شایستگی، اين قهرمانان نتوانست نتیجه‌ای که برای آن زحمت زیادی کشیده بودند را کسب کنند. کادرفنی هم که زحمات شبانه روزی زیادی کشیده بودند تا این بچه ها در شرایط آمادگی مطلوبی قراربگیرند نتوانستند در این میدان ثمره تلاش خود را بگیرند.

پولادگر در پايان با بیان اینکه شادي مردم مهم‌ترين انگيزه مسئولان و ورزشكاران براي حضور در مسابقات است، گفت: شرمنده مردم کشورم هستم و از آنها عذرخواهي مي‌كنم که تکواندو برای اولین بار از میدان المپیک نتوانست نتیجه ای را کسب کرده و دل مردم را شاد کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده