سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ویژه دختران دانش آموز تکواندوکار؛

ارسال ویدئو برای شرکت در مسابقات پومسه انتخابی استان قم آغاز شد

مسابقات انتخابی پومسه ویژه دانش آموزان تکواندوکار استان قم در گروه دختران به صورت غیرحضوری و رایگان برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ مسابقات پومسه انتخابی استان به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور دانش آموزی، با همکاری هیات تکواندو قم و انجمن تکواندو دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها ویژه دانش‌ آموزان تکواندوکار قم در گروه دختران در رده کمربند قرمز به بالا و در دو بخش انفرادی و تیمی به صورت غیرحضوری و رایگان برگزار خواهد شد.

بر همین اساس دانش آموزان متولد یکم مهرماه ۸۴ تا ۳۱ شهریورماه ۸۷ در گروه متوسطه اول به اجرای فرم ۴ "تگوک ساجانگ" و فرم ۶ "تگوک یوک‌جانگ" می‌پردازند و متولدین یکم مهرماه ۸۱ تا ۳۱ شهریورماه ۸۴ در گروه متوسطه دوم، فرم ۶ "تگوک یوک‌جانگ" و فرم ۸ "تگوک پال‌جانگ" را اجرا خواهند کرد.

دانش آموزان تکواندوکار جهت شرکت در این مسابقات هم اکنون تا روز ۱۵ مردادماه فرصت دارند، ویدئو پومسه و مشخصات خود را (شامل: نام و نام‌خانوادگی، کدملی، تاریخ تولد، رده‌سنی، کمربند، نام مربی، نام باشگاه، نام مدرسه و ناحیه آموزش و پرورش) در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۹۳۵۷۷۳۹۱ ارسال نمایند.

لازم بذکر است، ارسال ویدئو تگوک می‌بایست به صورت فیلم برداری افقی که تمام اجرای فرم مشخص باشد و همچنین قبل از شروع اجرای تگوک با ارائه شناسنامه، نام و نام خانوادگی، کدملی و نام مربی اعلام شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده