سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل باشگاه فتح صدر البرز از ملی پوشان حاضر در المپیک توکیو

باشگاه فتح صدر البرز طی مراسمی از ناهید کیانی، کیمیا همتی و ملیکا میر حسینی نفرات اعزامی به رقابتهای المپیک توکیو 2020 تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، رقابتهای المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته تکواندو طی روزهای 2 تا 5 مردادماه برگزار شد که سه نفر از اعضا تیم ملی اعزامی به آوردگاه توکیو در بخش های انفرادی و تیمی عضو باشگاه فتح صدر البرز بودند، در همین راستا و به منظور ارج نهادن و ایجاد انگیزه مضاعف برای ملی پوشان شایسته این باشگاه بلافاصله پس از بازگشت نمایندگان این باشگاه طی مراسمی از آنان تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با حضور مسئولین باشگاه آقایان شریفی و براتی به ترتیب مدیرعامل و عضو هیات مدیره و همچنین خانمها نورملکی و محمدی سرمربی و مربی تیم جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

شریفی در حاشیه تجلیل از این قهرمانان ضمن تبریک گفت: از اینکه  هر سه بانوی المپیکی تیم ملی ناهید کیانی، کیمیا همتی و ملیکا میر حسینی از اعضا باشگاه فتح بودند بسیار خرسندم و امید آن دارم با مساعی بیش از پیش این عزیزان شاهد کسب خوش رنگ ترین مدال ها در المپیک ۲۰۲۴ باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های  بهداشتی و حفظ سلامت قهرمانان، مراسم تجلیل را با تعداد نفرات محدود برگزار کردیم،گرچه قهرمانان ما لایق مراسم بزرگتر و باشکوه تری بودند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده