سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در بازدید امام جمعه از هیات تکواندو شهرستان مطرح شد؛

تکواندوکاران، پرچمدار برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرستان نیر هستند

امام جمعه شهرستان نیر در جمع تکواندوکاران این شهرستان از جوانان به عنوان ذخایر ملی نام برد و گفت: کادرسازی برای آینده انقلاب از همین محیط ها آغاز می شود، چراکه جوان مومن، متدین و انقلابی با حضور در مراکز ورزشی سلامت روحی و جسمی خود را تقویت کرده و آماده کسب معارف الهی و جانفشانی در راه اعتلای وطن و کشور است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندوی استان اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر با حضور در سالن تخصصی شهید جلیل پور سپاه ناحیه نیر با جمعی از تکواندوکاران شهرستان نیر دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات این ورزشکاران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران شهرستان نیر از ظرفیت و پتانسیل بالایی برای  عضویت در تیم های ملی برخوردارند به کسب موفقیت های ورزشکاران بسیجی اشاره کرد و گفت: تنها مدال طلای المپیک کشور تا این لحظه نیز توسط یکی از ورزشکاران بسیجی ان هم در رشته تیراندازی که از ورزش های توصیه شده در اسلام است کسب شده و این خود گویای توفیقات بسیج در عرصه ورزش است.

امام جمعه شهرستان نیر ضمن قدردانی از سپاه ناحیه شهرستان نیر در فراهم کردن امکانات ورزشی برای ورزشکاران این شهرستان گفت: ورزشکاران ذخایر ملی شهرستان هستند و باید حداقل ترین زمینه ها را برای پیشرفت قهرمانان شهرستان در سطوح مختلف فراهم شود.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به مناسبت های مردادماه نیز اشاره و ضمن گرامیدشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی گفت: ورزشکاران شایسته است انجام فرایض دینی را در اولویت کارهای خود قراردهند تا رحمت الهی شامل حال انها شود.

وی بر تحصیل ورزشکاران نیز تاکید کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ جوانان باید تحصیل، تهذیب و ورزش  را با هم انجام دهند تا ضمن تعالی خود با بهرمندی از خوی و خلق پهلوانی بتوانند فردی مفید برای جامعه و جهان اسلام شوند.

حجت الاسلانم نعمتی از جوانان به عنوان ذخایر کشور نام برد و گفت: کادرسازی برای آینده انقلاب از همین محیط ها اغاز می شود، چراکه جوان مومن، متدین و انقلابی با حضور در مراکز ورزشی سلامت روحی و جسمی خود را تقویت کرده و اماده کسب معارف الهی و جانفشانی در راه اعتلای وطن و کشور است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده