سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور رییس مرکز و روسای هیات‌های استانی؛

سومین جلسه مرکز نیکوکاری تکواندو برگزار شد

سومین جلسه مرکز نیکوکاری تکواندو با حضور رییس این مرکز و روسای هیات‌های استانی به منظور تبیین اهداف و برنامه‌های مرکز و همچنین پیگیری مکاتبات انجام شده با استان‌ها و استفاده از نظرات و پیشنهادات در زمینه همکاری بهتر استان‌ها با مرکز به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین جلسه مرکز نیکوکاری تکواندو با حضور رحمت موسیوند رییس، فاطمه جلالی  نایب رییس و زهرا سروی مسئول خیرین بانوان مرکز و روسای هیات‌های استانی به منظور تبیین اهداف و برنامه‌های مرکز و همچنین پیگیری مکاتبات انجام شده با استان‌ها و استفاده از نظرات و پیشنهادات در زمینه همکاری بهتر استان‌ها با مرکز برگزار شد.

این جلسه با حضور حداکثری مسئولین استان‌ها همراه بود که شرکت کنندگان در خصوص نوع همکاری با مرکز، نظراتی را مطرح کردند؛ همچنین مقرر شد در خصوص شناسایی دقیق و کامل خانواده‌های کم برخوردار همت بیشتری صورت پذیرد و سفیران نیکوکاری استان‌ها که از مدال آوران ملی‌پوش استان هستند، معرفی شوند.

استان‌ها گزارشات عملکرد خود و کمک‌های صورت گرفته تاکنون را ارائه دادند و همچنین نظرات و پیشنهاداتی از سوی مسئولین استان‌ها در خصوص مرکز نیکوکاری مطرح شد.

طرح هر باشگاه یک حامی نیز از موارد جدی است که مرکز نیکوکاری تکواندو به دنبال اجرایی کردن آن است و در این جلسه در این خصوص نیز مواردی مطرح شد؛ در این طرح مربیان تکواندو که تمایل به همکاری دارند، بچه‌هایی که در کمیته امداد دارای شناسنامه هستند را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و علاوه بر کمک مادی به آنها آموزش رایگان تکواندو می‌دهند و مربی معنوی این بچه‌ها می‌شوند.

از آغاز سال 1400 تاکنون مرکز ملی نیکوکاری تکواندو در سه مرحله کمک‌های خود در خصوص خانواده‌های کم برخوردار تکواندو را انجام داده است؛ در مرحله اول به حساب 114 خانواده هر کدام مبلغ 600 هزار تومان واریز شده و در مرحله دوم نیز به مناسبت دهه کرامت 100 بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است؛ در گام آخر نیز پویش اطعام غدیر صورت گرفت که با همت استان‌ها 1100 پرس غذای گرم میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده