سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پویش نذر خون توسط تکواندوکاران استان بوشهر انجام شد

 مدیر روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر از اجرای طرح اهدای خون از سوی جامعه تکواندو این استان خبر داد و گفت: بسیاری از بیماران در شرایط موجود نیازمند اهدای خون هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، در شب عاشورا محرم الحرام 1443، پویش نذر خون با حضور تکواندوکاران استان در سازمان انتقال خون برگزار و با اهدای خون خود، باری دیگر ایثار و از خودگذشتگی را معنا کردند.

مهدی ملاح زاده مدیر روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر گفت: به دنبال کاهش ذخایر خونی در بانک خون استان، جامعه تکواندو استان، در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، همچون گذشته در ترویج فرهنگ اهدای خون گام برداشته و با این حرکت خیرخواهانه و نذر خون، ایثاری از جنس دلدادگی و نوع دوستی در بین عاشقان حسینی پدیدار که الگوی زیبا برای سایر سازمانها و نهادها قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: حضور دبیر و مسئول کمیته فرهنگی هیات استان به همراه تکواندوکاران در این پویش ملی نذر خون، دال بر اهمیت و نیازی مبرم خون برای بیماران شریف استان بوده که می‌طلبد همه هموطنان در این امر خداپسندانه سهیم و حضور پررنگی داشته باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده