سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

احمدی: نتیجه هیچ مسابقه‌ای قابل پیش بینی نیست/ به اهدافی که در مسابقات آسیایی داشتیم، رسیدیم

مربی تیم ملی پاراتکواندو مردان گفت: نتیجه هیچ مسابقه‌ای قابل پیش بینی نیست و بارها دیده‌ایم قهرمانان بزرگ حتی در رقابت‌های کشوری نتیجه را واگذار کردند اما قطعا هر بازیکنی اگر در میدان مبارزه توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد می‌تواند بهترین عملکرد را داشته و پیروز میدان باشد.

مهدی احمدی مربی تیم ملی پاراتکواندو در خصوص شرایط اردوی آماده سازی هوگوپوشان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با شیوع ویروس کرونا ما دو سال بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم، مدتی اردوها تعطیل بود و بچه‌ها تمرینات را به صورت مجازی پیگیری می‌کردند اما خدا را شکر با پیگیری‌هایی که از سوی فدراسیون صورت گرفت از شهریورماه 1399 تمرینات را آغاز کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تا اردیبهشت 1400 مسابقه‌ای در پیش نداشتیم توانستیم در این فرصتی که به وجود آمد بر روی نقاط ضعف و قوت بچه‌ها کار کنیم. در ادامه هم طبق برنامه زمان‌بندی که پیش بینی کرده بودیم برای اینکه بچه‌ها خیلی از شرایط مسابقه دور نشوند بهمن‌ماه با بالابردن سطح آمادگی تکواندوکاران، رقابت‌هایی را با هوگوی الکترونیکی برگزار کردیم. پس از آن هم با اعلام تاریخ برگزاری رقابت‌های آُسیایی برای حضور در این رویداد آماده شدیم و با آمادگی 80 درصدی شرکت کردیم.

مربی تیم ملی پاراتکواندو خاطر نشان کرد: فاصله برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های پارالمپیک بسیار کم بود و به همین دلیل با اوج آمادگی در آسیا شرکت نکردیم اما خدا را شکر موفق بودیم، بچه‌ها خیلی خوب عمل کردند و کسب مدال‌های خوش‌رنگ روحیه مضاعفی به آنها داد؛ ما اعتقاد داشتیم که بعد از دو سال دوری از مسابقات بچه‌ها قبل از پارالمپیک باید حتما مبارزه کنند که با نتیجه خوبی همراه بود و به اهدافی که داشتیم، رسیدیم.

احمدی در ادامه گفت: بعد از آن تمرینات اختصاصی را برای حضور در پارالمپیک از سر گرفتیم؛ بچه‌ها روزهای سختی را سپری می‌کنند اما خدا را شکر به آمادگی بالایی رسیدند و امیدوارم با تلاش بچه‌ها و دعای مردم بتوانند مزد زحماتشان را بگیرند.

وی با اشاره به بازی‌های پارالمپیک گفت: این نفرات محدودیت‌هایی دارند اما با روحیه بسیار بالا و انگیزه‌ای که دارند همیشه توانستند موفق باشند. ما هر چقدر بخواهیم حساسیت این رویداد را بالا ببریم بچه‌ها تحت تاثیر فشار روانی بیشتری قرار می‌گیرند. تمام بازیکنانی که در پارالمپیک حضور دارند سال‌ها در رقابت های مختلف حریفان نمایندگان کشورمان بودند و این مسابقات هم تنها از نظر اسم متفاوت است. خدا را شکر بچه‌ها از نظر روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم در پارالمپیک هم با همین شرایط روحی شرکت کرده و نتیجه خوبی بگیرند.

مربی تیم ملی پاراتکواندو اظهار داشت: نتیجه هیچ مسابقه‌ای قابل پیش بینی نیست و بارها دیده‌ایم قهرمانان بزرگ حتی در رقابت‌های کشوری نتیجه را واگذار کردند اما قطعا هر بازیکنی اگر در میدان مبارزه توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد می‌تواند بهترین عملکرد را داشته و پیروز میدان باشد.

احمدی در پایان گفت: نحوه مبارزات پاراتکواندوکاران متفاوت است و از نظر فنی نباید ضربه سر بزنند و تکرار ضربات به هوگو و درگیری تن به تن خیلی بالاست که همین موارد کار آنها را سخت‌تر می کند اما آنها در این مدت تمام تلاش خود را کردند، همه سختی‌ها را به جان خریدند و باید نگاه ویژه‌ای به آنها شود. پاراتکواندو برای نخستین مرتبه است که به پارالمپیک راه پیدا کرده و امیدوارم مهدی و اصغر بتوانند در این دوره پیشتازی کنند و طلاهای این رشته را به نام ایران ثبت کنند و پرچم پرافتخار کشورمان را در توکیو به اهتزاز درآورند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده