سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

25 شهریور ماه؛

دور نهایی لیگ پومسه بانوان تهران برگزار می شود/ ارسال فیلم تا ۲۰ شهریور

دور نهایی رقابتهای لیگ برتر و دسته یک پومسه بانوان استان تهران به صورت غیر حضوری 26 شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران؛ قضاوت هفته پایانی دهمین دوره ر قابتهای لیگ برتر و اولین دوره لیگ دسته یک پومسه در گروه بانوان به صورت غیر حضوری، گرامیداشت شهید تکواندو کار ” وحید زمانی نیا ” با حضور ۲۵۸ پومسه رو جمعه - 26 شهریور ماه در سالن زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهد شد.

رقابتهای لیگ پومسه باشگاهای استان تهران در دسته یک در رده های کمربندی سبز _ آبی ،قرمز – مشکی و در لیگ برتر در رده کمربندی قرمز _ مشکی و در ردههای سنی (زیر ۱۲ سال، ۱۲تا۱۴سال، ۱۵تا۱۷سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱تا۴۰ سال، ۴۱تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال و ۶۱سال به بالا) در دو بخش انفرادی و تیمی، برگزار می گردد.

براساس اعلام کمیته پومسه استان ،نحو شرایط و ارسال فیلم ها برای حضور در دور پایانی رقابت های لیگ برتر و دسته یک پومسه استان به شرح زیر است: 

۱-به منظور دید بهتر دوربین با زاویه مناسب  از روبرو به روی ورزشکار قرار گرفته شود و در دو بخش انفرادی و تیمی می بایست دوربین به صورت افقی باشد.

۲- ورزشکار در بخش انفرادی برای معرفی  خود  می بایست در ابتدابا فاصله نزدیک به دوربین نهایت  ۲ متری که کاملا چهره واضح باشد (نام ونام خانوادگی ، رده سنی ، کد ملی ، لیگ دسته یک یا برتر ) را عنوان نماید و در قسمت تیمی نیز تمامی موارد گفته شده توسط نفر وسط اعلام گردد و دو نفر دیگر فقط نام و نام خانوادگی خود را ذکر نمایند ،لازم به ذکر است زمان   فیلمبرداری هیچ یک از اعضای بدن در هنگام اجرای فرم از دوربین خارج نشود.

۳-بازیکن باید فرم های مربوطه در لیگ دسته یک را در انفرادی و تیمی به صورت ۲ تا فیلم ارسال کنند که فیلم اول شامل فرم های اول و دوم و فیلم دوم شامل فرم سوم می باشد که در مجموع ۳ تا فرم اجرا شده ارسال گرددو در لیگ برتر نیز۲ تا فیلم ارسال می گردد که در هر فیلم ۲ تا فرم اجرا می شود . که در مجموع ۴ تا فرم اجرا شده است

۴-مهلت ارسال فیلم ها در هر دو لیگ در دوره اول بازیها تا تاریخ۲۰ شهریور ماه می باشد .

۵– ارسال فیلم ها به شماره واتس آپ  ۰۹۰۵۲۸۸۳۱۶۱

۶-بازیکن با هر رنگ مقنعه میتوانند به غیر از مشکی در مسابقات شرکت نمایند .

۷-به غیر از اینکه بازیکنان در فیلم مشخصات خود را اعلام می نمایند حتماً  مجدد نام و نام خانوادگی و رده سنی و اینکه در کدام لیگ ثبت نام کرده اند و کد ملی خود را همراه فیلم مربوطه ارسال نمایند.

۸-بازیکنان حتماٌ با لباس پومسه مربوط به رده سنی خود در مسابقه شرکت کنند.

نکات خیلی مهم:

اجرای فرم مربوطه  در لیگ برتر و دسته یک می بایست مطابق با رده سنی اعلام شده در بخشنامه باشد .

نداشتن ماسک در حین اجرایی فرم ها

پوشیدن لباس پومسه استاندارد و تطابق رنگ شلوار بارده سنی مربوطه

بین دو فرم هیچ گونه استراحتی نباشد و بلافاصله فرم بعدی شروع شود

استثنا :در رده سنی زیر ۱۲ سال انفرادی  رده کمربندسبز _ آبی و تیمی رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال در لیگ دسته یک در دور دوم فقط یک فیلم ارسال می شود که دو تا فرم اجرا می گردد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده