سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک – توکیو؛

پوررهنما فینالیست شد/ مصاف مهدی و نماینده مکزیک برای طلای پارالمپیک

مهدی پوررهنما پاراتکواندوکار وزن 75- کیلوگرم کشورمان در پارالمپیک توکیو در دومین دیدار برابر نماینده قزاقستان با نتیجه 24 بر 6 پیروز شد تا به فینال این دوره از بازیها راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات پاراتکواندو در شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو از روز گذشته (پنجشنبه - 11 شهریورماه) با حضور 73 پاراتکواندوکار از 37 کشور در سه وزن مردان (61-، 75- و 75+ کیلوگرم) و زنان (49-، 58- و 58+ کیلوگرم)  در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

امروز (جمعه - 12 شهریورماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 75- کیلوگرم مردان و 58- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که مهدی پوررهنما به عنوان نخستین نماینده ایران به مصاف رقبای خود رفت.

مهدی در دومین دیدار به مصاف "نورلان دنبایو" از قزاقستان دارنده دو طلا قهرمانی جهان، سه طلا قهرمانی آسیا، دو طلا قهرمانی اروپا و یک نقره قهرمانی آفریقا رفت و با نتیجه 24 بر 6 به برتری رسید تا به فینال پارالمپیک راه پیدا کند.

او در اولین مبارزه خود نیز توانسته بود برابر "فاتح چلیک" از ترکیه دارنده نقره قهرمانی جهان، نقره بازی‌های جهانی آیواز، دو برنز قهرمانی اروپا، نقره و برنز قهرمانی اروپا و طلا و دو برنز قهرمانی آسیا مقتدرانه و با نتیجه 37 بر 21 پیروز شود.

پاراتکواندوکار وزن 75- کیلوگرم کشورمان در فینال باید با "خوآن دیگو گارسیا لوپز" از مکزیک دارنده طلا قهرمانی جهان، طلا قهرمانی آمریکا، نقره قهرمانی اروپا و دو طلا پارااُپن بازی‌های آمریکایی مبارزه کند.

مبارزه بعدی مهدی با نماینده مکزیک ساعت 21:15 به وقت محلی (16:45 به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

هدایت تیم مردان برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده