سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک – توکیو؛

شهاب نماینده مکزیک را شکست داد/ رایحه راهی مرحله بعد شد

رایحه شهاب نماینده وزن 58+ کیلوگرم پاراتکواندو کشورمان در جدول شانس مجدد پارالمپیک توکیو توانست نماینده مکزیک را 17 بر 10 شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات پاراتکواندو در شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو از روز پنجشنبه - 11 شهریورماه با حضور 73 پاراتکواندوکار از 37 کشور در سه وزن مردان (61-، 75- و 75+ کیلوگرم) و زنان (49-، 58- و 58+ کیلوگرم)  در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و امروز به پایان می‌رسد.

امروز (شنبه - 13 شهریورماه) و در روز سوم و پایانی این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 75+ کیلوگرم مردان و 58+ کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که اصغر عزیزی و رایحه شهاب به عنوان نمایندگان ایران به روی شیاپ چانگ می‌روند.

نماینده وزن 58+ کیلوگرم پاراتکواندو کشورمان در دومین مبارزه و جدول شانس مجدد توانست "دانیل مارتینز" از مکزیک دارنده دو طلا پارااُپن بازی‌های آمریکایی و طلا قهرمانی آمریکا را 17 بر 10 شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

بانوی پاراتکواندوکار کشورمان که به تازگی فعالیت جدی خود را در این رشته آغاز کرده و از طریق رقابت های انتخابی قاره ای جواز حضور در این رویداد بزرگ را بدست آورده است در اولین گام برابر نماینده پرافتخار ازبکستان که در رنک سه قرار دارد و نقره و برنز قهرمانی جهان، برنز بازی‌های جهانی آیواز، دو طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی آسیا و نقره قهرمانی اروپا در کارنامه اش به چشم می خورد،  نتیجه را 30 بر 9 واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.

مبارزه بعدی رایحه در جدول شانس مجدد ساعت 19 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) برگزار خواهد شد که در این مرحله باید با "رجائه آکرماچ" از مراکش دارنده دو نقره قهرمانی جهان، نقره بازی‌های جهانی آیواز و دو طلا قهرمانی آفریقا دیدار کند.

عاطفه کشاورز سرمربیگری بانوی پارالمپیکی پاراتکواندو کشورمان را برعهده دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده