سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

 دبیر هیات تکواندو استان اردبیل؛

تمامی آزمون های کمربند قرمز تا دان 2 سال 99 در اردبیل برگزار شد/ ارتقای کمربند 660 تکواندوکار اردبیلی

 دبیر هیات تکواندو استان اردبیل به تشریح موفقیت های هیات تکواندو در سال گذشته پرداخت و گفت: تمامی آزمون های ارتقاء کمربند قرمز تا دان 2 در طول سال 1399 به میزبانی اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندوی استان اردبیل، حامد هاشمی نژاد به تشریح موفقیت‌های هیات تکواندو استان اردبیل درسال گذشته پرداخت و گفت: با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، تکواندو اردبیل با شعار #تکواندو_اردبیل_تعطیل_نیست به فعالیت های گسترده ای به ویژه با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی داشته است.

وی در ادامه صحبت های خود از برگزاری آزمون ها به عنوان یکی از بخش های موفق و قابل تحسین تکواندو اردبیل نام برد و گفت: استان اردبیل در سال 99  میزبان تمامی دوره های آزمون کشوری بوده بطوری که در این آزمون ها 318 نفر از بانوان و 345 نفر از آقایان در درجات قرمز تا دان و پوم 2 حضور داشتند.

دبیر هیات تکواندو استان ضمن قدردانی از مدیریت اصولی ریاست  فدراسیون، فعالیت ها و خدمات کمیته های تابعه اظهار داشت: طبق رایزنی های صورت گرفته اردبیل میزبان آزمون های دان و پوم 3 و 4 در دو بخش آقایان و بانوان در سال 1401 نیز خواهد بود که این امر برکاتی همچون پیشرفت و تزریق داوران و مربیان جوان و تحصیل کرده به جمع مربیان و داوران استان خواهد داشت.

وی  از میزبانی موفق 2 دوره  در سال 1400 خبرداد و گفت: در این دو دوره  180 نفر از آقایان و بانوان در درجات قرمز تا دان 2 توانستند در این آزمون ها شرکت کنند.

دبیر هیات تکواندو استان به آزمون های کشوری خارج از استان اردبیل  نیز اشاره کرد و گفت: نمایندگان اردبیل درهر دو بخش اقایان و بانوان در آزمون های کمربند  دان های 3 تا 8 که به میزبانی فدراسیون برگزار شد موفقیت آمیز عمل کردند.

هاشمی نژاد در پایان از تلاش مسئولین کمیته آزمون رمضان امیرپور و فاطمه شیرنیا و همه مربیان زحمت کش استان قدردانی کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده