سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی اردبیل مطرح شد؛

مربیان جوان و با دانش در رشد و توسعه تکواندو در شهرستان ها تاثیرگذار هستند

 رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی اردبیل به ارائه گزارشی از فعالیت های مالی و عملکرد هیات در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: مربیان جوان و با دانش در رشد و توسعه تکواندو در شهرستان ها  تاثیرگذار هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و فه نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، دومین جلسه تخصصی هم اندیشی هیات های ورزشی استان با حضور سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در محل اداره کل ورزش برگزار شد.

تورج خوشروزی  رئیس هیات تکواندو استان در این جلسه  ضمن تشکر از حمایت های  انوشیروانی و توجه به هیات های ورزشی  به ارائه گزارشی از فعالیت های مالی و عملکرد هیات در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: همه آزمون های ارتقای کمربند در سال 99 با حضور بیش از 700 تکواندوکار در اردبیل برگزار شد و این یکی از موفقیت های هیات تکواندوی استان در ایام کرونا بود.

وی با بیان اینکه تکواندو در ایام کرونا برخلاف بسیاری از ورزش ها تعطیل نشد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای ورزشکاران، مربیان و داوران بصورت مجازی در کنار اجرای مسابقات ورزشی و تکواندو در خانه از جمله فعالیت های هیات تکواندو از آغاز شیوع کرونا و برقراری محدودیت های کرونایی بوده است.

انوشیروانی  مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: تکواندو یک رشته ورزشی اصیل و با ریشه در استان است و امیدوارم با کسب موفقیت و مقام در عرصه های ورزشی این رشته هم برای استان افتخار آفرین باشد.

وی همچنین به اهمیت آمادگی برای  مسابقات المپیاد در دو بخش پسران ودختران که در بهمن سال جاری برگزار خواهد شد تاکید کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به پتانسیل برخی  شهرستان ها، بر همکاری هیات تکواندو با دستگاه های دیگر مانند دانشگاهها و آموزش و پرورش در شهرستان ها تاکید کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده