سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیر کل ورزش و جوانان استان؛

تکواندو از شاخص ترین هیات های ورزشی البرز است

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان این مطلب که مردم انتظار دارند تکواندو استان در تمام المپیک ها نماینده داشته باشد، تکواندو را جزو شاخص ترین هیات های ورزشی البرز خواند.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اظهار کرد: در ابتدا باید تشکر و قدردانی ویژه ای از سی سال تلاش و خدمات خالصانه و شایسته محمد نوذری به تکواندو البرز در مسئولیت این هیئت داشته باشیم.

وی با تبریک به سید نعمت خلیفه گفت: توقع داریم رئیس منتخب از برنامه و ظرفیت کاندیداهای دیگر احراز پست ریاست هیات که همگی از قهرمانان و نامداران این رشته بودند در راستای رشد و توسعه تکواندو استان استفاده کند.

جانعلی با بیان اینکه تکواندو از شاخص ترین هیات های ورزشی البرز است افزود: اگر تعامل و همدلی بین تمام خانواده تکواندو استان حاکم شود، اتفاقات خوبی برای هیات رقم خواهد خورد.

وی به ظرفیت بالای تکواندو در البرز اشاره و تأکید کرد: مردم انتظار دارند تکواندو البرز در تمام المپیک ها نماینده داشته باشد که با توجه به پتانسیل آن، این انتظاری کاملا درست و به جا است.

جانعلی در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان در کنار فدراسیون حامی و پای کار برنامه های تکواندو استان در راستای پیشرفت و توسعه خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده