سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار رییس هیات تکواندو شهرستان تنگستان با اعضای شورای شهر اهرم

رییس هیات تکواندو شهرستان تنگستان با اعضای شورای شهر اهرم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیأت تکواندو استان بوشهر، رییس هیات تکواندو شهرستان تنگستان با اعضای شورای شهر اهرم دیدار و گفتگو کردند. در این نشست انصاری مقدم رئیس هیات به همراه ابوالفضل علمدار دبیر و تعدادی از مسئولین کمیته های هیات و قهرمانان تنگستان در محل شورای اسلامی شهر اهرم حضور یافته و با عاطفه شکاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پیرامون مسائل مختلف هیات شهرستان ازجمله عملکرد هیات شهرستان در سال‌های اخیر و راهکارهای رشد و توسعه هرچه بیشتر تکواندو تنگستان بحث و تبادل نظر کردند. 

رئیس شورای شهر اهرم ضمن تشکر و قدردانی از حضور ریاست هیات تکواندو تنگستان، اظهار کرد: انصاری مقدم یکی از مدیران لایق و ‌کار بلد ورزش شهرستان است که آشنایی کامل به فضای ورزشی دارند، سوابق درخشان مدیریت ورزشی ایشان بی شک نوید بخش آینده‌ای روشن در این هیات خواهد بود. 

عاطفه شکاری ضمن اشاره به پتانسیل بالای تکواندو شهرستان تنگستان و کسب عناوین متعدد در سال‌های گذشته خواستار حمایت هرچه بیشتر مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان شد. 

وی افزود: با هم افزایی شورا، هیات ‌استان و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان، رسیدن به شرایط مطلوب و مناسب دور از انتظار نیست و آرامشی که در هیات تکواندو استان شاهد آن هستیم فرصت مغتنمی به منظور برنامه‌ریزی بهتر و رشد و توسعه تکواندو تنگستان است که امید است که این روند همچنان تداوم داشته باشد. 

در ادامه انصاری مقدم رئیس هیات ‌تکواندو تنگستان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر اهرم به ارائه گزارش از عملکرد چند ساله هیات تنگستان در خصوص برگزاری مسابقات و برنامه‌های استانی، اعزام تیم‌ها و میزبانی مسابقات استانی پرداخته و برنامه‌های آتی هیات تکواندو شهرستان را تشریح کرد. 

در پایان جلسه نیز رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم برای اجرای برنامه‌های آتی هیات تکواندو شهرستان تنگستان قول مساعد همکاری دادند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده