سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو شهرستان تنگستان با امام جمعه اهرم دیدار کرد

رئیس هیات تکواندو شهرستان تنگستان به همراه دبیر ، تعدادی از مسئولین کمیته های هیات و قهرمانان تنگستان با امام جمعه شهر اهرم دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ در این دیدار امام جمعه اهرم با اشاره به ظرفیت های بالقوه تکواندو در شهرستان گفت: وجود قهرمانان نامی با مقام های استانی و کشوری در شهرستان نشان دهنده جایگاه بالای ورزش تکواندو تنگستان در سطح کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین پهلوزاده ادامه داد: تنگستان از دیرباز در ورزش المپیکی تکواندو قهرمان پرور بوده و توجه به حوزه ورزش قهرمانی ضروری است.

وی افزود: اقدامات فرهنگی نیز از جمله مواردی است که بایستی همه دستگاه ها به آن توجه ویژه ای داشته باشند و برای این حوزه برنامه ریزی مطلوبی انجام دهند.

امام جمعه اهرم گفت: تقاضایی که از مدیرکل ورزش و جوانان تنگستان دارم اولاً ایشان را دعوت می کنم، دیداری با عموم تکواندوکاران داشته باشند و مشکلات را بشنوند و در زمینه تهیه تشک استاندارد و هزینه اعزام تیم منتخب تکواندو شهرستان به مسابقات استانی و کشوری هر اندازه مقدور بود این مسائل را حل کنند.

در ادامه نیز ایرج انصاری مقدم رییس هیات تکواندو شهرستان تنگستان بیان داشت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد در جهت تقویت ظرفیت های موجود اقدامات اثرگذاری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت های ورزشی، تقویت ورزش قهرمانی تکواندو ، توجه به حوزه جوانان، ساماندهی هیئت های شهرستان و نظارت دقیق بر روند استعدادیابی و قهرمان پروری از جمله مواردی است که با جدیت دنبال خواهیم کرد

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده