سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در گروه دختران؛

ثبت‌نام مسابقات مجازی پومسه قهرمانی قم آغاز شد

مسابقات پومسه قهرمانی استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس در گروه دختران به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات پومسه قهرمانی استان ویژه دختران در رده‌های کمربند زرد تا قرمز به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌گردد.

مربیان استان برای حضور هنرجویان خود در این رقابت‌ها، از روز چهارشنبه - ۲۴ شهریورماه تا سه‌شنبه - ۳۰ شهریورماه فرصت دارند به ازای هر نفر مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال به شماره حساب ۰۱۰۹۱۰۹۴۱۵۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۸۰۰۹ بانک ملی، به نام هیات تکواندو استان قم واریز و سپس با مراجعه به صفحه کاربری خود در سایت بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو به نشانی http://www.tkdbank.org/login.aspx نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

این رقابت‌ها در ۴ گروه‌‌ سنی، زیر ۱۲ سال (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۸ تا ۱۰ دی‌ماه ۹۴)، ۱۲ تا ۱۴ سال (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۵ تا ۱۰ دی‌ماه ۸۸)، ۱۵ تا ۱۷ سال (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۲ تا ۱۰ دی‌ماه ۸۵) و ۱۸ تا ۳۰ سال (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۶۹ تا ۱۰ دی‌ماه ۸۲) پیگیری می‌شود.

تکواندوکاران رده کمربند زرد و سبز به اجرای فرم ۲ و ۳ (تگوک‌های ای‌جانگ و سام‌جانگ) می‌پردازند و رده کمربند آبی و قرمز فرم‌های ۵ و ۶ (تگوک‌های اُجانگ و یوک‌جانگ) را اجرا خواهند کرد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته؛ ارسال ویدئوها به همراه فیش واریزی و لیست اسامی شرکت‌کنندگان در رده کمربند زرد و سبز روز جمعه "دوم مهرماه" و رده کمربند آبی و قرمز روز شنبه "سوم مهرماه" از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۲۴۵۲۷۵۱۷ می‌باشد.

لازم بذکر است، ارسال ویدئو تگوک می‌بایست به صورت فیلم برداری افقی که تمام اجرای فرم مشخص باشد و همچنین قبل از شروع اجرای تگوک با ارائه شناسنامه، نام و نام خانوادگی، کدملی و نام مربی اعلام شود.

گفتنی است؛ به نفرات اول تا سوم در هر رده‌سنی و کمربندی حکم و مدال اهداء خواهد شد و از مربی که بیشترین شرکت‌کننده را داشته باشد، تجلیل به عمل خواهد آمد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده