سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

همزمان با چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس؛

آیین افتتاحیه زیباسازی محوطه خانه تکواندو زنجان انجام شد

مراسم آیین افتتاحیه محوطه‌سازی خانه تکواندو استان زنجان همزمان با چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در محوطه خانه تکواندو انجام شد که با حضور خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان و برخی اساتید و صاحب نظران تکواندو استان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، مراسم آیین افتتاحیه محوطه‌سازی خانه تکواندو استان زنجان همزمان با چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در محوطه خانه تکواندو انجام شد که با حضور خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان و برخی اساتید و صاحب نظران تکواندو استان همراه بود.

در آغاز این مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت و همخوانی سرود ملی و همچنین نمایش پومسه کاران بانوان استان به زیبایی این محفل افزود. 

ابتدا سپهری رئیس هیات تکواندو استان از کسانی که در خصوص تعمیر، تجهیز و بازسازی محوطه خانه تکواندو به منظور زیباسازی محوطه، چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ زمانی، همراهی و مساعدت کردند تقدیر و تشکر کرد.

سپهری افزود: قریب به 16 ماه افتخار خادمی شما عزیزان را دارم و در این ایام که مصادف با شیوع ویروس منحوس کرونا بود اولین کار ملموس و میدانیمان که حدود 13 ماه طول کشید، موضوع جداسازی انشعاب ها، تعمیر و زیباسازی خانه تکواندو استان با هزینه نیم میلیارد تومانی به منظور آسایش و آرامش خانواده بزرگ تکواندو استان بود که ان‌شاالله مراسماتی از قبیل گردهمایی‌ها، جشن‌ها، مسابقات و جان رمضان را در این محوطه به اجرا درآوریم.

رئیس هیات استان ادامه داد: برای عملی شدن این مهم، کرونا نیز نقش خود را ایفا کرد و آن هم به منظور تعطیل کردن کلاس ها باعث شد ما به فکر خانه تکانی خانه تکواندو بیفتیم.

سپهری ادامه داد: چندسالی با مشکلات جدی آب، برق و گاز و ... مواجه بودیم پس در وهله نخست همه انشعابات خانه تکواندو را از سایر سالن‌های ورزشی همسایه جدا کردیم و بعد به انرژی سبز روی آوردیم که تعبیه لامپ‌های کم مصرف یکی از آنها بود اما شروع تعمیر و زیباسازی محوطه که مدتی بخاطر تمکن ضعیف مالی معلق مانده بود با کمک و حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان، سایر ارگان‌ها و خیرین و اولیای گرامی عملیات زیباسازی محوطه کلید خورد.

در ادامه این تعمیرات که برخی از آنها عبارت بود از: بتن‌ریزی کف محوطه، لوله کشی و اتصال به فاضلاب شهری، تهیه نیمکت ، پیور، مسطح نمودن پارکینگ ضلع شمالی محوطه، باغچه و چراغ های برق با کمک ورزش و جوانان و عزیزانی که در پیشبرد امور ما را شامل الطاف خویش قرار دادند تا هیچ گونه احساس کمبود مالی نداشته باشیم و سپس سپهری تشکری ویژه از رضا خدایی که حضور پررنگ و فعالی را در به سرانجام رسیدن اینها داشت، به عمل آورد.

در پایان سپهری با اشاره به هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع سلامتی، شهدای مدافع حرم و اشاره به نبود 90 هفته‌ای سیدالشهدا مقاومت سردار سلیمانی در بین ما و همچنین شهید عطایی بنیانگذار تکواندو استان یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشت.

در ادامه خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان افزود: ضرورت این تعمیرات و زیباسازی را شاید آن طور که باید درک نکنیم اما این اعمال باعث زیبائی، دلنشین شدن این مجموعه و تسهیل در رفت و آمد ها و اجرای مسابقات و ... برای ورزشکارانمان خواهد شد و این امر مهم میسر نمی شد مگر با پیگیری های مداوم رییس هیأت تکواندو استان که از ایشان و همه همکارانشون  تشکر می کنم.

خلیلی در ادامه قول مساعدت و حمایت مالی چه به لحاظ ورزشی چه عمرانی به منظور تهیه تجهیزات باقی مانده خانه تکواندو اعم از اعزام تیم‌ها، تهیه پکیج و سطل زباله برای محوطه و ... را داد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده