سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خمیس آبادی: لیگ نوجوانان تهران آبان ماه آغاز می شود

مسئول سازمان لیگ استان تهران گفت: رقابتهای لیگ برتر باشگاههای استان تهران در رده سنی نوجوانان در دو گروه دختران و پسران آبان ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، احمد خمیس آبادی مسئول سازمان لیگ استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو تهران بیان داشت: قرعه کشی سی و جهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر نوجوانان در گروه پسران و نهمین دوره لیگ برتر دختران با حضور مربیان و سرپرستان تیم های حاضر در این رقابت ها، پنجشنبه - یکم مهر ماه برگزار و تکلیف قرعه کشی ۱۸ تیم حاضر در این دوره از مسابقات مشخص شد.

وی با بیان اینکه رقابتهای لیگ برتر نوجوانان در دو گروه اول و دوم برگزار می گردد در ادامه گفت: سی و چهارمین دوره لیگ برتر پسران با حضور ۹ تیم برگزار و براساس قرعه کشی انجام شده در گروه یک تیم های شاهین ،هیات تکواندو جنوبغرب،مقاومت شهریار ،هیات تکواندو اسلامشهر و آکادمی ابراهیمی بایکدیگر به مبارزه می پردازند و در گروه دوم تیم های عقاب نهاجا،لوازم خانگی آویژه ،لوازم خانگی کن و مجموعه ورزشی شهدای درکه به روی شیابچانگ می روند.

خمیس آبادی گفت: در بخش بانوان نیز در گروه یک تیم های پرتو صنعت آریا، وندا، قهرمانان باقرشهر، نورجهان و آینده سازان پرتو صنعت و در گروه دوم لوکس شمشیری یاس،آرنا،نوآوران و هیات تکواندو ورامین به رقابت می پردازند.

مسئول سازمان لیگ در خصوص زمان آغاز این رقابتها اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابتهای مرحله مقدماتی در بخش مردان در گروه یک ۶ آبان ماه و گروه دوم ۷ آبان ماه برگزار می گردد همچنین دور مقدمانی نهمین دوره لیگ برتر بانوان در گروه یک ۱۳ آبان ماه و در گروه دوم ۱۴ آبان ماه پیگیری خواهد شد .

وی افزود: پس از برگزاری مرحله مقدماتی و راهیابی دو تیم از هرگروه به مرحله نیمه نهایی ،پس از قرعه کشی مبارزات فینال این دوره از مسابقات طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه برگزار می گردد.
مسئول سازمان لیگ در پایان بیان داشت : با رایزنی و هماهنگی های صورت گرفته با کمیته پزشکی استان،کلیه موارد بهداشتی و گرفتن تست پی سی آر قبل از آغاز مسابقات انجام خواهد شد و تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی بازیکنان و کلیه عوامل اجرایی بکار خواهیم بست ،امیدوارم بتوانیم پس از یک سال عدم برگزاری مسابقات لیگ شاهد رقابتهای جذاب و دیدنی از سوی تیم ها باشیم .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده