سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو البرز؛

تیم ها از همه توان و ظرفیت استان استفاده نمایند

طی جلسه ای در دفتر هیات تکواندو البرز تیم های متقاضی شرکت کننده در لیگ کشور با سید نعمت خلیفه رئیس هیات تکواندو استان دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، متقاضیان شرکت در لیگ های کشور در دو بخش پومسه و کیوروگی طی جلسه ای با سید نعمت خلیفه رئیس هیات تکواندو استان در دفتر هیات دیدار و گفتگو داشتند.

در این جلسه که با حضور نمایندگان شش تیم متاقضی شرکت در لیگ برگزار شد پیرامون چگونگی  شرکت در لیگ و برنامه های تیم ها سخن به میان آمد.

سید نعمت خلیفه با ابراز خشنودی از حضور پررنگ تیم های البرزی  در لیگ های کشور گفت: برنامه ما در هیات تکواندو استان این است که با تمام توان و امکانات از تیم هایی که در لیگ شرکت می کنند حمایت کنیم تا بدین وسیله  تیم ها نیز نتایجی در خور و نام استان البرز کسب نمایند.

وی در ادامه افزود: تلاش ما بر این خواهد بود به وسیله تبلیغات در فضای های مجازی و امکانات در دسترس هیات تکواندو از تیم هایی که از وجود اسپانسر بهره می برند حمایت لازم را داشته باشیم و برای حفظ و جذب بیش ازپیش حامیان مالی برنامه ریزی کرده ایم.

خلیفه با تاکید بر استفاده از تمام توان و ظرفیت استان  تصریح کرد: در گام اول تیم ها ازوجود بازیکنان و کادر فنی  البرز استفاده نمایند و در صورت ضرورت نسبت به جذب بازیکنان و کادر دیگر استان ها  اقدام کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده