سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قنبری: حضور هشت کشور در رقابت های بین المللی تکواندو قطعی شده است

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو گفت: برای مسابقات جام فجر و جام آزاد آسیا، تکواندوکارانی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، عراق، هند، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عمان و ایران حضور دارند و مهلت نام نویسی تا پایان وقت اداری فردا اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی فراسیون تکواندو و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی اشرف قنبری درباره میزبانی ایران در رویداد‌های بین المللی تکواندو، افزود: فدراسیون تکواندو قرار بود، فروردین سال گذشته میزبان سه رویداد بین المللی جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و مسابقات آزاد آسیا باشد که به علت شیوع کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

پرداخت ورودیه کمتر

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو درباره مبلغ ورودیه این سه رویداد بین المللی، گفت: همه مسابقات بین المللی در دنیا صد دلار به عنوان ورودیه از تکواندوکاران می‌گیرند، اما فدراسیون تکواندو برای رقابت‌های جام فجر و جام آزاد آسیا مبلغ ۷۰ دلار را اعلام کرده است. حضور تیم‌های ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رایگان است، اما تیم‌های خارجی باید مبلغ ۴۰۰ دلار برای نام نویسی بپردازند.

میزبانی هتل استقلال

قنبری گفت: دهه سوم مهر امسال هر سه مسابقه بین المللی به میزبانی تهران برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با تمهیدات ویژه کرونایی مثل همه جای دنیا اجرا خواهد شد و برای اسکان شرکت کنندگان داخلی و خارجی هتل استقلال تهران را در نظر گرفته‌ایم.

سالنی برای برگزاری مسابقات سالنی در همان هتل استقلال برنامه ریزی شده است تا تکواندوکاران از بدو ورود تا برگزاری مسابقات در سلامت و قرنطینه باشند. کارت واکسن اجباری نیست، اما همه شرکت کنندگان باید ۴۸ ساعت قبل از برگزاری مسابقات تست کرونا (PCR) منفی داشته باشند.

جام باشگاه‌های آسیایی زنان

مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری دهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا، افزود: این مسابقات ۲۱ مهر به صورت یک روزه و فقط در بخش مردان در تهران برگزار می‌شود. برنامه ریزی رقابت‌ها سال گذشته انجام شده و با تعویق آن تغییری در سهمیه‌ها نداریم. برگزاری مسابقات بانوان هم از سال آینده برنامه ریزی شده است.

قنبری گفت: تیم‌های شهرداری ورامین (قهرمان دوره قبل آسیا) و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم‌های اول و دوم لیگ برتر و تیم لوازم خانگی کن به عنوان قهرمان لیگ دسته اول نقش جهان به عنوان تیم‌های ایرانی سهمیه حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را دارند.

تا امروز از عراق (۲ تیم)، هند، افغانستان، پاکستان و عمان نیز به عنوان تیم‌های خارجی برای این مسابقات نام نویسی کرده اند.

استقبال خوب در جام فجر

قنبری با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، گفت: ۲۲ مهر مسابقات بانوان و ۲۳ و ۲۴ مهر رقابت‌ها در بخش مردان برگزار می‌شود. با وجود محدودیت ها، تکواندوکاران داخلی استقبال خوبی کرده اند و در هر بخش ۱۰۱ نفر نام نویسی کرده اند که کاپ تیمی هم اهدا می‌شود.

وی افزود: برای این رقابت‌ها بهترین تکواندوکاران رده بندی لیگ‌های مختلف، نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری و مدال آوران رقابت‌های بین المللی مجوز حضور دارند تا کیفیت فنی مسابقات افزایش یابد و این طور نیست که هر فرد بدون سابقه‌ای اجازه شرکت در مسابقات را داشته باشد.

رقابت های آزاد آسیایی هم ۲۵ و ۲۶ مهر در بخش بانوان و با حضور ۱۱۰ تکواندوکار برگزار می‌شود و در رده مردان هم مسابقات با شرکت ۱۳۰ ورزشکار، ۲۷ و ۲۸ مهر پیگیری خواهد شد.

تکواندوکاران ۸ کشور در تهران

وی افزود: برای مسابقات جام فجر و آزاد آسیا، تکواندوکارانی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، عراق، هند، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عمان و ایران حضور دارند و مهلت نام نویسی تا پایان وقت اداری فردا اعلام شده است.

قنبری گفت: هر سه رویداد بین المللی تکواندو تهران دارای ۱۰ امتیاز در رده بندی المپیکی است و جوایز نقدی هم پرداخت نمی‌شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده