سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

الیاسی: همت جدی در توسعه تکواندو مناطق روستایی داریم

مسئول کمیته همگانی فدراسیون تکواندو گفت: طرح توسعه‌ای در آذربایجان شرقی با افتتاح و تجهیز خانه تخصصی روستایی تکواندو در شهرستان چار اوق آغاز شده و در ادامه نیز کردستان، کرمانشاه،  لرستان هر کدام دو روستا در دستور کار قرار دارند.

جواد الیاسی مسئول کمیته همگانی فدراسیون تکواندو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این کمیته در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: فدراسیون تکواندو پیرو توافق با مدیر کل دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر گسترش این رشته در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در قالب طرح زکات ورزشی تکواندو، در سالجاری با همکاری بنیاد مستضعفین و هیات ­های استانی اقداماتی را در دستور کار قرار داد. در همین راستا فدراسیون تلاش مجدانه خود را در خصوص در اختیار گذاشتن امکانات و ارسال اقلام مورد نیاز ورزش تکواندو به طور عادلانه در روستاهای هدف گذاری شده، انجام داده است.

وی افزود: این طرح در سه بخش محرومیت‌زدایی، توسعه ای و آموزشی مطرح و اجرایی می شود. بخش محرومیت زدایی در سال جاری شامل استان ­های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان است. 

الیاسی اینطور ادامه داد: سیستان و بلوچستان در فاز اول طرح محرومیت زدایی قرار گرفت که در سه ماه اول شهرستان های زهک، نیمروز، هامون، بنجار و هیرمند با همکاری و هماهنگی هیات تکواندو استان و تلاش و اهتمام کمیته همگانی فدراسیون و با برگزاری جلسات تخصصی و مثمرثمر با مدیران کل ورزش و جوانان استان و شهرستان های مورد هدف این امر محقق گردید.

مسئول کمیته همگانی فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: این اقدامات شامل تامین مربی برای شهرستان‌های مذکور، اهدای پنج تخته شیاپ‌چانگ و 130 دست لباس تکواندو ویژه هنرجویان طرح زکات برای شروع و افتتاح کلاس تکواندو است که این کلاس ها به مناسبت روز جهانی تکواندو افتتاح گردید.

وی تصریح کرد:  استان هرمزگان در فاز دوم  و استان کرمان در فاز سوم طرح محرومیت زدایی قرار دارند که در ماه‌های آتی اقدامات عملیاتی انجام می شود.

الیاسی اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری فدراسیون تکواندو همت جدی در توسعه  این رشته در مناطق روستایی داشته و با همکاری بنیاد مستضعفین نیازسنجی های اولیه در استان ­ها و فاز بندی طرح توسعه ­ای صورت گرفته است. طرح توسعه‌ای در استان آذربایجان شرقی با افتتاح و تجهیز خانه تخصصی روستایی تکواندو با نام شهید مولایی در شهرستان چار اوق در تاریخ 10 شهریور به مناسب روز جهانی تکواندو آغاز گردید، در ادامه اقدامات بخش توسعه ای استان های کردستان، کرمانشاه،  لرستان هر کدام دو روستا در ماه های آتی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: در راستای توسعه عملی نیز مقرر گردید دوره­ های مربیگری درجه3 ویژه مناطق روستایی با تسهیل در حضور و شرکت افراد واجد شرایط در مناطق روستایی، در سال جاری برگزار شود.  

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده