سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان؛

مسابقات انتخابی نونهالان اردبیل برای حضور در المپیاد کشوری برگزار شد

مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان اردبیل از برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان استان برای المپیاد کشوری در اردبیل خبرداد و گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور 70 تکواندوکار نونهال از سراسر استان در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، سیروس محسن زاده  مسئول کمیته مسابقات و لیگ  هیات تکواندو استان اردبیل از برگزاری اولین دوره مسابقات استعداد یابی تکواندو بعد از بحران کرونا در استان اردبیل خبرداد و گفت: منتخبین این دوره از مسابقات به مسابقات المپیاد کشوری که بهمن ماه سالجاری در تهران برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 70 تکواندوکار نونهال پسر در رده سنی 12 تا 14 سال  شرکت داشتند، گفت: در این دوره از مسابقات شهرستان بیله سوار با 8 تکواندوکار بیشترین و شهرستان سرعین با یک تکواندوکار کمترین ورزشکار را به این دوره از مسابقات اعزام کرده بودند.

مسئول کمیته مسابقات و لیگ تکواندو استان اردبیل در ادامه سخنان خود به سطح برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات فراتر از انتظار بود چراکه نزدیک به دوسال باشگاه ها به دلیل شرایط کرونایی بسته بودند و تکواندوکاران در محل های روباز و یا منازل خود به تمرین می پرداختند.

وی به شعار هیات تکواندو در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: تکواندوکاران در این مسابقات نشان دادند که تحت هیچ شرایطی از آرمان های ورزشی خود عقب نشینی نخواهند کرد.

محسن زاده سطح این دوره از مسابقات را فوق العاده ارزیابی کرد و گفت: نونهالان و نوجوانان تکواندوکار سرمایه های اجتماعی و ورزشی استان هستند بنابراین مسئولین شهرستانی  و ورزشی می توانند با حمایت از ورزشکاران خود، آینده ورزشی استان را دگرگون کنند چراکه تکواندو استان اردبیل از ظرفیت های بالایی برای افتخار آفرینی در رده های ملی و جهانی  برخوردار است.

در این دوره از مسابقات هیات ورزشی شهرستان های مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، پارس آباد، گرمی، سرعین و نمین تکواندوکاران نونهال و آینده دار خود را جهت استعدادیابی و انتخابی المپیاد کشوری به اردبیل اعزام کرده بود.

مرحله مقدماتی و نیمه نهایی این دوره از مسابقات روز جمعه 16 مهر ماه با حضور 70 تکواندوکار نونهال و انجام 45 بازی در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

گفتنی است مرحله پایانی و فینال این دوره از رقابت ها هفته آینده در اردبیل برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده