سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو البرز در دیدار با مسئولین کمیته های بانوان استان عنوان کرد؛

تکواندو نیاز به خرد جمعی دارد

جلسه هم اندیشی کمیته ها در بخش بانوان با رئیس هیات تکواندو در محل هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، طی جلسه سید نعمت خلیفه رئیس هیات تکواندو استان البرز با اعضاء کمیته های بانوان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار اعضا کمیته ها ضمن معرفی خود و شرح عملکرد شش ماهه اول سال به ارائه برنامه شش ماه دوم سال پرداختند و نقطه نظرات خود در حوزه تخصصی فعالیت خود را نیز اعلام کردند.

سید نعمت خلیفه رئیس هیات تکواندو البرز گفت: در گام اول برای اینکه بتوانیم از پتانسیل های موجود در شهر نهایت استفاده را ببریم اعضاء هیات رئیسه را تعیین کردیم و در ادامه نیز دیگر اعضا هیات رئیسه را معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای پیشبرد اهدافمان از همه توان 54 هزار عضو خانواده بزرگ تکواندو استفاده خواهیم کرد و مسئولین و اعضا کمیته ها خلاقیت و نوآوری در حیطه تخصصی در دستور کار خود قرار دهند. برنامه های متعددی برای پیشبرد اهداف تکواندو پیش بینی کردیم که امیدوارم  با همراهی و انجام امور محوله نتایج در خورنام و آوازه استان کسب نمایم.

رئیس هیات تکواندو خاطر نشان ساخت: با توجه به پتانسیل های موجود در زمینه داور در دو بخش آقایان و بانوان سعی داریم با حمایت از این عزیزان زمینه حضورشان در رفرش های و مسابقات بین المللی مهیا کنیم.

وی ادامه داد: کمیته های جدیدی از قبیل کمیته اقتصادی،قهرمانان و سوشال مدیا و فضای مجازی از جمله کمیته های است که به مجموعه های قبل اضافه خواهد شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد با توسل به کارایی کمیته های مذکور در  زمان پس از کرونا شرایط ایده الی برای جامعه آماری 54 هزار نفری تکواندو فراهم نماییم.

خلیفه گفت:امیدوارم با استقبال و همکاری مسئولین کمیته ها اتاق فکر تشکیل و با استفاده از نقطه نظرات عزیزان به اهداف تعریف شده خود برسیم،اعتقاد بنده این است تکواندو نیاز به خرد جمعی دارد و همواره این مهم سر لوحه فعالیت هایم است.

مسئول هیات تکواندو افزود: در حال پیگیری ثبت سالن البرز بنام اداره کل و ترک تشریفات این سالن میباشیم تا انشالله به زودی این سالن بنام خانه تکواندو ثبت و از لحاظ مکانی دغدغه ای برای پیگیری رویدادهای مختلف نداشته باشیم.

این مسئول گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بنا داریم درصورت مهیا بودن شرایط مسابقات  به سبک جام جهانی در فضای آزاد برگزار نماییم، ضمنا با نظرسنجی و نیاز سنجی در رده های سنی مختلف نیز لیگ را برگزار کنیم.

وی گفت: برخی از کمیته ها در بخش بانوان فعال نیستند که طی روز های آتی اقدام  به معرفی مسئولین مربوطه خواهیم کرد, مجموعه برنامه های اعلامی ما با همدلی خانواده بزرگ تکواندو محقق خواهد شد .

شایان ذکر است در ادامه مسئولین کمیته گزارش عملکرد مربوطه و برنامه های شش ماهه دوم  سال را نیز ارائه کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده