سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فنی‌ترین بازیکن جام باشگاه های آسیا؛

زاهدی: از یک لحظه غفلت بهترین بهره را بردم

فنی‌ترین بازیکن جام باشگاه های آسیا گفت: احمدی بازیکن بسیار باکیفیتی است و حتی در دیدار نهایی نیز از من پیش بود، اما ناامید نشدم و از یک لحظه غفلت بهترین بهره را بردم و توانستم به مقام قهرمانی دست پیدا کنم.

محمدحسین زاهدی در گفت‌‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص سطح دهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: مسابقات با حضور بهترین‌های تکواندوی ایران و بازیکنان خارجی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و شاهد رقابت‌های جذاب و نفس‌گیری بودیم. خدا را شکر توانستم در وزن 68- کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کنم و دل پدر و مادر و اساتیدم را شاد کنم. 

وی در خصوص برتری در دیدار نهایی مقابل سروش احمدی گفت: از ابتدا برای قهرمانی در این مسابقات شرکت کرده بودم و خدا را شکر به هدفم رسیدم. در دیدار نهایی با سروش احمدی یکی از بهترین تکواندوکاران ایران مبارزه کردم. احمدی بازیکن بسیار باکیفیتی است و حتی در دیدار نهایی نیز از من پیش بود، اما ناامید نشدم و از یک لحظه اشتباه بهترین استفاده را بردم و توانستم به مقام قهرمانی دست پیدا کنم. روی ضربات موم دولیو چاگی تمرینات زیادی داشتم و در فینال یک لحظه این فرصت پیش آمد و من نیز بهره بردم. 

تکواندوکار تیم لوازم خانگی کن در خصوص کسب عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات عنوان کرد: خیلی خوشحالم که به این دستاورد مهم رسیدم. عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات انگیزه‌هایم را برای ادامه موفقیت بالاتر برده است و امیدوارم همین روند را در مسابقات آینده نیز ادامه بدهم. برای اولین بار در باشگاه‌های آسیا حضور داشتم که خدا را شکر در نهایت به مدال طلای وزن 68- کیلوگرم و عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات ختم شد. 

زاهدی با تاکید بر تلاش خود برای حضور در تیم ملی عنوان کرد: همه هدفم حضور در تیم ملی است و امیدوارم در مسابقات جهانی افتخار این را داشته باشم عضوی از تیم ملی باشم و برای کشورمان افتخارآفرینی کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده